Sadis! Kebangangan Juak PAS Terserlah Dalam Video Terbaru Ini


Ketua Dewan Himpunan Penyokong Pas Perak, Beh Heng Ken dan Naibnya Richard Wong adalah berbangsa cina dan beragama Kristian yang tidak pernah percayakan Islam pun. Jika dia percaya bahawa Islam adalah Agama yang terbaik kenapa selama 2 tahun mereka didalam Dewan himpunan penyokong Pas tidak terlintas langsung untuk memeluk Agama Islam.

Kenapa pula apabila dihadapan penyokong cina mereka sedikit pun tidak berkata-kata tentang Islam, murninya Islam, Indahnya Islam. Itu menunjukkan mereka ini ada agenda jahat yang tersembunyi dan untuk memecahbelahkan umat Islam.

Siapa mereka untuk berkata mengenai Islam dihadapan orang Islam? Mereka hanya sekadar kafir harbi yang menolak Islam kenapa pula mereka dibenarkan berkata-kata mengenai Islam dihadapan orang Islam. Sebab itu dikatakan penyokong dan pemimpin Pas sudah jadi dungu.

Sumber-Sungai Rapat Online

3 comments:

Anonymous said...

bebal tahap cipan!!

Anonymous said...

hahaha dah sampai tahap camni org pas. adoi ngapa le sampai ni tahap org pasa ni ye.ni le akibat nya pilih tok guru puak khawarij. behukum ikut kepentingan parti. guna islam jual islam.puak pas korang tak yah nak bahas lah, korang ni sesat lagi menyesatkan.

Anonymous said...

ni lah gara2 kenal agama setakat hafal quran & hadis tapi isi & pengertian kosong...tapi org kafir cukup suka dgn golongan ni..bodoh lagi senang diperbodohkan..takebeer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...