Baju Min 100% Sama!! Aksi 'Toot' Dilakukan Di Sarawak??

Tu dia.. Aku kasik zoom besar punya gambar atas dan bawah untuk para pembaca nilaikan sendiri dan para pecacai pakatan terang s

Gambar diatas diambil semasa Azmin sedang berkempen semasa Pilihanraya Negeri Sarawak tahun lepas. Apa lagi boleh dikatakan?

Adakah 'Insiden' Gambar Di Bawah Dilakukan Di Sarawak????

Baju 100% design,warna dan jalur yang sama..
Cuma bezanya satu buh luar, satu masuk dalam..

Begitu Juga dengan jam tangan yang dipakai oleh pelaku itu, rekabentuknya kalau dizoom ada persamaan..

Kalau AZMIN atau pecacai pakatan baca blog aku ni, aku nak bagitau yang
AKU TAK TUDUH GAMBAR BUAT PROJEK ITU ADALAH AZMIN, AKU CUMA NAK PENJELASAN DARI AZMIN BERKENAAN BAJU YANG DIPAKAI..
AKU PUN TAKUT DOSA FITNAH!


Tu pasal le, ni baru aku keluarkan entry isu ini bila ada hujah yang boleh dibawa!

TAJUK DIATAS JUGA ADALAH SOALANN YE, BUKANNYA TUDUHAN!!
Sekian, harap maklum
.
Kredit Susunan Gambar Kepada Penembak Tepat. com
.

3 comments:

Bro Becx said...

sini lagi sekali..

http://brobecx.blogspot.com/2012/05/lagi-gambar-azmin-ali-yang-mirip-lelaki.html

minta tlg pautkan..

Anonymous said...

awat seluar hitam?

Anonymous said...

seluar dah tukar hitam sbb masa dia berjalan2 tadi ada anjing dah kencingkan seluar cerah tu!!

hamik ko!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...