Pengerusi SPR Rupanya Seorang Pemandu

Aku bukan nak perkecilkan pekerjaan brader diatas ni yang bekerja sebagai pemandu. Tapi aku hormat dia sebagai Timbalan Pengerusi Tetap UMNO Cawangan di Putrajaya yang berjasa kepada parti.

Begitulah juak pakatan sering kantoi memfitnah. Selepas pendedahan Timbalan Pengerusi SPR tempohari adalah pengusaha kedai makan, hari ni mereka gagal lagi.

Blog dunia cacamarba, memang cacamarba kaki fitnah!

“Saya yang memegang jawatan Timbalan Pengerusi Tetap Umno Cawangan Bunga Daisy, Putrajaya, bukan seperti dakwaan dalam sebuah blog,” kata Abd Aziz Mohd Yusof, 53.

 Pemandu di Bahagian Kabinet, Jabatan Perdana Menteri (JPM) itu menganggotai Umno 30 tahun lalu dan memegang jawatan di cawangan berkenaan dua penggal dalam tempoh 10 tahun itu. Abd Aziz yang sama nama dengan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof tampil menafikan tuduhan di blog bahawa Pengerusi SPR itu memegang jawatan Timbalan Pengerusi Tetap Umno Cawangan Bunga Daisy, Putrajaya.

 Beliau terkejut ia dijadikan isu oleh pembangkang, sedangkan ia tidak benar. “Ini permainan biasa pembangkang yang cuba menjatuhkan imej Umno dan mengelirukan rakyat. “Saya menasihatkan mereka (yang terlibat) hentikan fitnah ini,” katanya. Anak kelahiran Pedas, Negeri Sembilan ini berkhidmat sebagai kakitangan kerajaan sejak 1979.-SH

Pudin Yang Kantoi Memfitnah Lagi!

2 comments:

QalamQabut said...

Aku pun nak tabik jugak dekat Timbalan Pengerusi Tetap UMNO Cawangan di Putrajaya ni. Syabas.

Dan terkantoi sekali lagi tuduhan babi buta Pencacai Rakyat yang sememangnya tak tahu buat kerja. Tak kan sampai tak check langsung? Sebab dah seronok sangat kot dapat dedah satu lagi konspirasi UMNO, Apa lagi yang terlibat tu orang kuat SPR.

Memang tak layak langsung jadi pemimpin, walaupun setakat pemimpim Pencacai Rakyat, apa lagi pemimpim negara.

Anonymous said...

ini menunjukkan mereka mempunyai maklumat dalaman umno, walau pun tembakan tak tepat.....

setiap maklumat orang umno mereka pun tau, cuma umno je tak tau maklumat depa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...