Panas! Lelaki Ini Meletakkan Jawatan Kerana Tidak Puas Hati Dengan Guan Eng?


Berita Panas! Dimaklmkan bahawa Dato Lee Kah Choon yang telah dilantik dengan jawatan tinggi InvestPenang and PDC telahpun meletakkan jawatan!

Lee merupakan seorang peguam telah dilantik sebagai Pengarah didalam Penang Development Corporation (PDC) Agensi Pembangunan di bawah Kerajaan Negeri.

Perlantikan Lee yang sebelum 2008 menjadi ADUN Gerakan telah dilantik oleh Guan Eng 3 bulan selepas DAP memerintah Pulau Pinang. Kini, Lee meletakkan jawatan setelah hampir dengan PRU13.

Apakah motifnya? Dikhabarkan Lee amat tidak berpuashati dengan cara Gua Eng yang menjadi diktator dalam pengurusan PDC dan Invest Penang. LKC sudah tidak boleh tahan dan bersabar lagi dengan tindak tanduk rejim Guan Eng yang ingin mengawal segala-galanya. Tambahan pula, Usaha Lee memajukan P.Pinang melalui Inves Penang hanya dipandang sepi oleh si Guan Eng dan Guan ENg merasakan dialah yang buat segala-galanya selama 20 tahun ini untuk menjadikan Penang ke tahap sekarang.

Tapi pada aku, si Lee ni sorang oportunist yang cari makan. Dia tak sewajarnya dibenarkan kembali bertanding dalam Gerakan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...