Panas! Namewee kena pukul. Padan Muka!



Rupanya ini hanya satu publisiti murahan untuk promosi filemnya iaitu hantu gangster.
Video promo pun dah diremove oleh youtube.

 Tapi si bangsat racist ni memang layak dibalun pun!

Korang dinasihatkan janganla pi tengok filem bodoh dia tu!

4 comments:

Anonymous said...

spatutnya sume pncacai umno kna plempang mcm tu kan.......pdan muke...

Anonymous said...

kuat meroyan balaci PR sekor ni..kasiannn

muhahahaaa

budak langsi said...

aku masih lagi tak boleh maafkan, dengan lagu ni
http://youtu.be/324xb8LrGv0

Anonymous said...

bodoh...mcm bagus je ko nk lempang org umno.ko sape??ko ingt kami takut ngan anjing PR mcm korang ni??ckp kt cni berani lahh....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...