4 Kelakuan Terpuji Pakatan Dalam 1 Hari Yang Anda Perlu Tahu!

Ini baru 1 hari..

Macam-macam onar depa buat..
Berdoalah agar Malaysia terselamat dari ditadbir oleh puak-puak ni
Kena dalam setahun, mau hancuq lebuq Malaysia dibuatnya..


Ni semua takpe, dihalalkan kerana mereka sokong pakatan ..
Kalau orang UMNO/Bn siap le korang kena bantai!!

4 comments:

Anonymous said...

semua gambar bodoh yang hang siar tu boleh dijawap dengan penuh hikmah dan bijaksana. Gambar 1 anwar dan khalid., boleh tunjukkan gambar agong datang malam ambang kemerdekaan anjuran Bee end. Gambar 2, hangtuduh depa stim.. ada bukti depa stim? apa sangat dengan artis K-Pop yang datang KL siap dok dedah paha.. bukan itu lagi stim. Gambaq 3, bendera yang hang tuduh depa nak tukar dan sama cam singapore. why? bendera malaysia tak sama macam bendera amerika ka yang kerajaan mereka ditubuhkan atas mandat illuminati!. Gambaq 4, mamat berak atas gambar najib. kao ingat pencacai UMNO jenis suci. bongok.. banyak gambar pemimpin pembangkang kena pijak dan kencing dengan pencacai UMNGOK tapi tak kecoh pun! wakakakakaka.

Anonymous said...

Hikmah dan bijaksana? Mcm tu kau kata bijak? Beruk boleh jwb lagi baik dari kau.
Beginilah rupa bentuk fikiran manusia yang telah dinodai oleh aljub... Bodoh sampai 7 keturunan ha ha ha!!!
Tengok diluar mcm elok tak rosak mcm buah mangga, tapi kat dalam dah berulat otak ko ni..ha ha ha!!!

Anonymous said...

Hikmah dan bijaksana? Mcm tu kau kata bijak? Beruk boleh jwb lagi baik dari kau.
Beginilah rupa bentuk fikiran manusia yang telah dinodai oleh aljub... Bodoh sampai 7 keturunan ha ha ha!!!
Tengok diluar mcm elok tak rosak mcm buah mangga, tapi kat dalam dah berulat otak ko ni..ha ha ha!!!

Azlansyah said...

Sang Saka Malaya bukan bendera nasionalis Melayu berhaluan kiri pada tahun 1947.
Sang Saka Malaya dicipta pada tahun 2007.

Rujukan:

Bendera Rakyat (1947): http://10tahun.blogspot.com/2008/02/bendera-rakyat-1947.html

Sang Saka Malaya (2007): http://www.najwanhalimi.com/2009/08/sang-saka-malaya.html

Pengakuan PENGKHIANAT NEGARA: http://singaselatan.blogspot.com/2012/08/mengapa-kami-kibarkan-sang-saka-malaya.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...