@chegubard wal musibard buat onar di rumah terbukanya sendiri di Nibong Tebal. (Pics)



Entry aku berkaitan promo di atas sebelum ini adalah di  SINI.

Maka berlangsunglah majlis rumah terbuka Aidilfitri SAMM Peringkat Kebangsaan kununnya di Nibong Tebal. Ingatkah gah tara mana, rupanya hanya di satu lorong 50meter x 10 meter sahaja.Sadis sekali rupanya. Takut ke nak buat di padang Taman Seri Acheh yang lebih luas? Takut ceroi ke??


Kehadiran yang disasarkan lebih 3000 orang, rupanya 1,000 orang pun tak sampai. Ini realiti bukan fantasi.. Hehehe

Yang ramai pun orang luar sebab ramai berhenti nak makan free sebab mereka buat betul-betul di  tepi jalanraya persekutuan Ipoh ke Butterworth. Tambahan lagi orang luar merupakan budak-budak hingusan SAMM yang dikerahkan dari seluruh Malaysia untuk meramaikan majlis. Yang origin dari Nibong Tebal, bileh kira dengan jari saja..

Kasihan, betapa terdesaknya Chegu Bard ni nak cari pengaruh dari rakyat Nibong Tebal terutamanya dari orang Melayu

Onar yang dimaksudkan diatas ialah, ramai orang tertipu dengan publisiti murahan seperti diatas.

Pertama, Lajim Ukin si Katak dari Sabah tak kebulor pun nak hadir ke program SAMM ni. Promo bagai nak rak kononnya Lajim nak hadir ke Nibong Tebal, tapi bayang si Lajim habuk pun tadak..
Kesian, orang Nibong Tebal ditipu oleh chegubard yang gila nak jadi calon di parlimen Nibong tebal ni terpaksa menggunakan nama bekas pemimpin UMNO untuk 'melariskan' program mereka.

Keduanya, ada la orang taman tu yang pergi ingat boleh la dapat cenderahati t-shirt ka,duit raya ka, kuih raya ka, bunga telur ka, rupa-rupanya ramai yang tertipu lagi.
Apa yang mereka dapat? Mereka dapat la CD adudomba dan risalah murahan berbaur fitnah. Itu saja! Maka dikencinglah orang Nibong Tebal yang pergi ke majlis tu buat kesekian kalinya. Orang pi nak beraya, puak-puak ni 24 jam nak berkempen dan main politik. Budaya politik bangsat seperti ni tak pernah diamalkan di Nibong Tebal.

Satu lagi puak-puak SAMM ni jenis pengotor dan tak bertanggungjawab. Ada la rakan-rakan di situ yang bagitau, Tempat majlis tu ditinggalkan dalam keadaan yang tak terurusdan tidak dibersihkan sepenuhnya. Tabika KEMAS di tepi situ yang menjadi mangsa. Kesianlah Cikgu Tadika KEMAS yang pagi-pagi nak pi mengajar mengadu bagitau kena mengemas la terlebih dahulu.
Kehadiran Ostazah Abby Juga Gagal Untuk Meramaikan Majlis. kalau kempen kat Banner di atas, sure puluhan ribu orang akan hadir.

 Lagi gambar-gambar dan kisah menarik rumah terbuka SAMM chegubard di Nibong Tebal ni korang sila jenguk la kat blog sahabat aku si Penggempur Muitara di  SINI..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...