Ika Nabila Didakwa Lesbian? Miliki 'dildo'?

Wartawan hiburan Berita Minggu yang sering dilanda kontroversi, Zubir, kali ini memanaskan awal tahun baru 2012 dengan mendakwa bekas pelajar Akademi Fantasia musim ke-6, Ika Nabila, menjalin hubungan ‘istimewa’ dengan seorang pengkid.

Lebih hangat lagi, Zubir yang pernah dikutuk penyanyi terkenal, Hattan, turut menyatakan bahawa Ika Nabila memiliki alat seks atau lebih dikenali sebagai “dildo”.

Sebuah blog hiburan terkenal, MediaMalaya.com yang menyebarkan gosip berkenaan mendakwa Ika Nabila pernah mempelawa seorang pelakon wanita yang comel untuk mengadakan hubungan seks bersamanya.

“Malah, gosip kian panas apabila kru produksi menyampaikan bahawa Ika tanpa segan silu mengajak seorang aktres comel untuk mengadakan hubungan seks terlarang bersamanya yang katanya lebih menyeronokkan,” kata blog berkenaan.

Bagaimanapun, menurut blog itu lagi, semua dakwaan gosip berkenaan adalah berdasarkan cerita yang disampaikan oleh Zubir kepadanya dan tidak dapat dipastikan kebenarannya.“Kalau Zubir tipu mengenai gosip ini, maka tipulah kami kepada uols,” kata pemilik blog itu lagi.

Zubir pernah cuba menyebarkan gosip mengenai gaya hidup ‘lesbian’ Ika Nabila ini sejak awal tahun 2009 lagi.Wartawan hiburan yang terkenal dengan gosip-gosip panas itu mendakwa menerima beberapa keping gambar panas Ika Nabila yang kelihatan sangat mesra di dalam pelukan dan dikucup oleh pengkid yang dianggarkan berusia 30’an itu.

Bagaimanapun, Ika Nabila yang dihubungi Zubir ketika itu menafikan dakwaan tersebut dan menjelaskan bahawa pengkid berkenaan hanyalah rakan biasanya yang pernah menjadi penolong pengarah salah sebuah drama yang dibintanginya sebelum ini.Selain itu, Ika Nabila menegaskan bahawa dia adalah “straight” dan mempunyai teman lelaki sambil merayu berkali-kali kepada Zubir agar tidak tersalah sangka dengan gambar-gambar dan gosip berkenaan.

“Abang Zubir, Ika ‘straight’! Hati dan perasaan Ika tetap pada seorang lelaki.“Lagipun, Ika dah ada boyfriend, Mohd Irsan, 20, dia masih belajar jurusan kejuruteraan mekanikal di Universiti Teknologi Mara (UiTM). Dia sebenarnya sepupu tiri Ika dan kami mula berkawan rapat selepas Ika keluar AF6, tahun lalu. Tolonglah Abang Zubir, jangan salah sangka,” rayu Ika Nabila kepada Zubir pada tahun 2009 dahulu.

Namun, penafian dan rayuan Ika Nabila itu bagaikan tidak diendahkan Zubir apabila wartawan hiburan itu terus menyebarkan gosip mengenai artis itu di media.

Published with Blogger-droid v2.0.8

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...