Budak-Budak Zaman La! Kerna Cinta Darahkan Diri!


Inilah jadinya bila dah ada FB..

Jadi tempat luahan perasaan dan tempat nak tarik perhatian orang ramai.
Pesanan aku kepada anak-anak muda yang kununnya bercinta bagai nak rak, bila dah kecewa janganlah buat kerja bodoh macam ni.

kalau Izzah anak Anwar tengok gambar di atas dia akan kata, ni semua orang Islam tak berkualiti..
Orang melayu macam ni yang tak kuat iman, kalau dah hanyut dan terpengaruh dengan dakyah-dakyah agama lain, tak mustahil dia boleh murtad. Tak siapa boleh halang..
Kebebasanlah katakannn

1 comment:

saka.sihir said...

aku pun ade fb..kecewe jgk -.- xdela sampai darah2 kan tgn cmni..ade kwn fb aku ckp..len kali bersemangat sikit..nk bersemangat ape kalo akhirnye kecewe -.- ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...