Kisah sebenar insiden kekecohan di Gombak semalam yang perlu anda tau

Mangsa Keganasan Rejim Pakatan Haram Anwar



Anwar, kau silap masuk tempat orang sebenarnya.
Kau pergi ke tempat yang majority rakyat disitu menolak kehadiran kau.
Inilah satu bukti jelas manifestasi rakyat yang dari hari ke hari semakin ramai rakyat menolak perjuangan sempit dan songsang mu itu Anwar.

Baik kau duduk diam di rumah main dengan cucu itu lebih baik Anwar.
Kau yang sebenarnya punca Malaysia boleh jadi porak poranda semuanya kerna kau Anwar.
Rakyat dah menyampah sangat dengan kau wahai Anwar yang jelas mengamalkan politik adu domba & fitnah.
Kau tak faham-faham lagi ke?

7 comments:

pemuda umno desa jawi said...

malaysia negara demokrasi...nape jd cam nie....

ketua gerombolan ntebal buat ceramah dlm surau desa jawi,jemaah tak bising pun.
siap bagi makan lagi....

tanya mee sepek......betul tak.

Hazlyn Ismail said...

baru je PM minta maaf dan bercakap fasal transformasi politik, korang pulak buat onar. yg pergi kacau majlis orang tu buat apa? saje jer bagi peluang ke pembangkang mainkan isu. sape dia ketua yg bodo sangat suruh wat cam tu? meh nak sekeh sekali.

Anonymous said...

sy sokongHazlyn Ismail... yg hg p buat kacau ceramah org tu apsal? ceramah korang ada ke org bt kacau? negara kita negara demokrasi so secara gentlemen la...

Anonymous said...

bukan sekali meh den sekeh banyak2 kali sampai leper kepala tu...nyibuk kat majlis org...org mkn rojak dia mkn kapur org tak ajak dia masuk campur

Anonymous said...

nape nih ? umno nk jaik samseng ke ? klu mcm ni, tk heran la umno klh. berbeza pndpt biasa la. tp smpi orng nk ceramah pn dengki, ape hal ? da bodoh ke umno ni ? dlu tk la sobodoh ni. tk suke da le, biar je, tk yah dtng, duk umah diam2. takut ape orng ceramah, biar la adorng ceramah smpi pnt. umno da mkin busuk skangni

Anonymous said...

eleh sibuk je bangsat pr

yang geng anuwar berahi mula provokasi dulu tak plak korang nampak.

haramjadah jer

tanya jam omegay mana pun dah melenting

Anonymous said...

Melayu ke nih? Muka macam Mat Neapl baru dapat IC je...wakakaka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...