Gambar Terkini Tun Dr Siti Hasmah Bertudung Litup

-Gambar
Alhamdulillah.... itulah kata-kata pertama yang aku mampu ucapkan semasa kali pertama menatap gambar ini.....
Gambar di atas memaparkan pasangan 'ROMANTIK' sepanjang zaman.... Perdana Menteri ke 4, Tun Dr. Mahathir Mohamad bersama isteri tercintanya Tun Dr. Siti Hasmah Mohd Ali.
Melalui laman facebook, apa yang menariknya mengenai gambar di fanpage tersebut adalah penampilan Tun Dr. Siti Hasmah Mohd Ali yang mengenakan tudung....
Respon para pembaca melalui komen yang diterima adalah mereka sangat gembira dengan penampilan terbaru Tun dan berharap ianya berkekalan dan mendoakan agar pasangan tersebut sihat, panjang umur dan berkekalan bahagia....

Moga selepas ini tiba pula giliran DS Rosmah pula.
Sama-sama kita doakan beliau ke arah kebaikan bukannya dengan melemparkan hinaan, kejian dan umpatan. Itu bukanlah sifat terpuji sebagaimana yang puak pakatan amalkan sekarang.

6 comments:

Anonymous said...

AlhamduliLLah.. Moga Allah memberikan limpah kurnia dan keberkatan dunia akhirat kepada Tun berdua serta kita semua Aaamiin...

-Rakyat Kelantan-

Anonymous said...

woi pecacai umno bangsat. awat hampa tak berani pi dakwah sama itu rosmah suruh dia pakai tundung? takut? UFB, ulama muda umno tu pun tak berani, inikan pula cicak mengkarung macam hampa ni. Tak mustahil rosman satu hari nanti pakai tudung...bila dia dah benar2 insaf.....iaitu ketika dia dibawa ke mahkamah...atas salah laku yg terlalu banyak.

Anonymous said...

woi pecacai PAKATAN bangsat..family hang dah bertudung ke belum? jangan atas bertudung bawah sendat, ketat ..agak agaklah kalau mahu menyeru pada kebaikan..orang yang dah putus haid tak yah bertudung de..kalau dia mau alhamdullilah..kalau tak itu hak dia dengan tuhan..rosmah tak bertudung lebih baik dari jijah dan izzah yang hipokrit..

Anonymous said...

dalam hidup ni cakap yang baik2 je kan bagus..x baik maki2 orang bukan dapat apa pun :) dosa ada..

Anonymous said...

Hidayah Allah ni orang pakatan yang tentukan ke....?

Anonymous said...

tahu tak pope telah menjadi umat nabi muhamad sejak dia melawat baitulmuqadis di mana dia melihat kebenaran islam pada batu tergantung yang dia baca di dalam sejarah islam adalah benar-benar wujud.kini dia tidak di benarkan keluar dari vetican sehingga dia mati demi menjaga keharmonian umat katholik sedunia.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...