Anwat:: Dia Pemimpin Baik, takkan buat kerja-kerja macam tu!


Ramai kata..." Dia pemimpin baik,dia takkan buat kerja-kerja tu"...

Persoalannya ialah baik yang macam mana yang dimaksudkan ni...Pemimpin tersebut pernah bersalah dimahkamah atas tuduhan salah guna kuasa dan pernah di penjara.Pemimpin tersebut juga sekarang mempunyai kes yang sedang dibicarakan atas tuduhan liwat setelah saiful membuat repot polis.

Kawan-kawan yang rapat dengannya lari meninggalkannya seperti Ezam, Dr Chandra, Zainur Zakaria, Anuar Shaari, Zaid, Saidatul Badru, Zahrain, Wee Chee Keong, Fairus, malah ratusan lagi yang lain. Kat mana baiknya ni???

2 comments:

joe labu said...

anugerah tuhan ni maksum
mana mungkin dia buat keja2 terkutuk tu!

Anonymous said...

ALLAH MAHA MENGETAHUI...

Dosa memfitnah lagi besar dr membunuh.... sy nie bukan mewakili sesapa... tuan punya diri yg bercakap nie mungkin org yg paling rapat dan kenal betul2 dengan Anwat.. sbb tuh tanpa ragu2(memikirkan dosa)mengeluarkan kenyataan bahawa Anwat merupakan seorang yg xbaik dan melakukan dosa.. tuan punya diri mungkin juga pernah nmpk dengan mata kepalanya..sbb tuh tanpa rasa takut pada ALLAH membawa berita yg "BETUL"..

ALLAH MAHA MENGETAHUI...

ANwat mungkin 100% bersalah.. tp klu kita X NAMPAK sendiri jgn kita cerita sesangat.. takut2 sok2 jd kat diri kita..keluarga kita.. anak2 kita..

ALLAH MAHA PENGAMPUN..

dan andaikata ANWAT x bersalah plak.. jenuh kita nak cari kat mana nak minta maaf

ALLAH MAHA ADIL...
Percayalah.., setiap apa yg manusia lakukan pastinya akan mendapat PEMBALASAN dari ALLAH.. xkan ada seorang pon yg akan terlepas dari balasan ALLAH kecuali RAULULLAH..

MUHASABAH DIRI..SEMOGA TAUBAT KITA DITERIMA ALLAH..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...