KJ balun kit Siang: Apa punya jenis pemimpin haramjadah la Kit Siang Ni?

Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin membidas Penasihat DAP, Lim Kit Siang kerana mempolitikkan insiden tragis kematian kanak-kanak enam tahun, William Yau Zhen Zhong.

Khairy mempersoalkan kenyataan Kit Siang di laman Twitternya yang mendakwa Malaysia sebuah negara' masih tidak selamat walaupun untuk kanak-kanak seperti William'.

"Insiden tragis ini pun nak dikaitkan dengan politik? Pemimpin jenis apakah ini?"Daripada kita kerjasama menjaga keselamatan kanak-kanak, ada yang tak melepas peluang untuk berpolitik. Sila tunjuk etika anda," katanya yang dipetik daripada laman Facebook miliknya, semalam.

William sebelum itu dilaporkan hilang di Jalan Putra Mahkota, Putra Height, Subang Jaya, sejak 16 Januari lalu sebelum mayatnya ditemui di jeti Kampung Sungai Sireh, Pelabuhan Klang, kira-kira 30 kilometer dari lokasi kanak-kanak itu hilang.

Bapa kanak-kanak malang itu, Yau Kok Kang dan isterinya, Goh Ying Ying sudah mengesahkan mayat  ditemui itu adalah anak mereka. Punca kematian masih disiasat.SH

Published with Blogger-droid v2.0.8

1 comment:

Anonymous said...

aku dok rase le, kit siang ni nak rase 13 mei sekali lagi ni.. punya besar batu api dia sekarang.. kalau dia nak sangat, ulang balik apa dia kata pada 1969 dulu.. malay-si, malay-si, malay-si..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...