Perdana Menteri Jadi Mangsa Pengacara Wanita Tak Berseluar Dalam (Pics & Video)

Perdana Menteri Serbia, Ivica Dacic,  dibuat tak berkedip oleh seorang presenter ‘nakal’ berpakaian seksi dalam sesi wawancara untuk televisyen di Croatia. Dacic bahkan harus menelan air ludah nya sendiri saat presenter seksi itu sengaja membiarkan skirtnya terbuka dan memperlihatkan bahagian dalam kewanitaannya. Wow!
 


Presenter seksi itu tak lain ialah seorang model yang berpura-pura bertindak sebagai wartawan. Sebelum menyambut Dacic ke Studio, model tersebut sengaja mengenakan baju ketat, skirt pendek dan parahnya lagi ia tak berseluar dalam alias telanjang di bahagian bawah. Lalu ia pun duduk di kursi dengan pose yang menggairahkan. Dengan menyilangkan kaki, model itu membuat Dacic tak berdaya saat menjawab serangkaian pertanyaan politik.
Perdana Menteri itu pun tak sanggup menahan insting kelelakiannya saat beberapa kali terlihat mengedip melihat kemolekan  tubuh presenter. Terlebih saat ia menyaksikan  dengan mata  bahagian tubuh bawah wanita seksi tersebut.


 
PM Serbia jadi korban jahil presnter nakal (Sumber : thesun.co.uk, uniknya.com)

Sialnya, ekspresi Dacic terakam oleh kamera dan ia sama sekali tak sadar jika ia sedang diibodohi. Kerana awalnya ia fikir berada di studio untuk menjawab pertanyaan seputar politik, namun nyatanya ia diperlakukan begitu frontal oleh aksi ‘nakal’ presenter seksi di acara tersebut.-thesun.co.uk,


p/s: Buleh kat bang Non, tak tau la nak kata.. 
Penangan China Doll pun terus dilupa.. hahaha

1 comment:

Bingai @ Bangang said...

Bila budaya ni nak datang sini? Heheheh... Tu bukannya pengacara tapi dah sampai tahap pelacur dah tu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...