Respek Sama DS Ridzwan. Anuwar?? #LahadDatu


Kita respek dengan keberanian Datuk Seri Muhammad Ridzwan Sulaiman yang hadir ke Ibu Pejabat Polis Daerah Ampang bagi membantu siasatan atas isu pencerobohan Lahad Datu.

Takde la macam orang tu...

1) Bila Sepul buat laporan Polis, dia pi lari Kedutaan Turki
2) Bila Polis mintak sampel DNA, dia enggan
3) Suka melewat-lewatkan perbicaraan kes liwat dengan menundanya banyak kali
4) Bila wartawan tanya isu sensitif, mulalah nak ancam saman wartawan
5) Bila wartawan tanya macam-macam, dia spin ke langit, ke laut, ke banjaran Himalaya

Siapakah orang itu, wahai cacai-cacai Pee Arr sekelian??

6 comments:

mk said...

Mamak ni pun tak boleh dipercayai punya

Anonymous said...

tak kan tak nak respek, sama-sama geng songkok tinggi..lu tolong gua, gua tolong lu..

Anonymous said...

lu bodoh la boleh nk respek org mcm ni...sbb pahaman politik saspek pengkhianat negara lu nak respek...bangang...

Anonymous said...

hai bloger bangang,Anak haram Seberang,aku dok tengok hang ni bangang segalanya,dok pos artikel pun menunjukkan kemaluan hang yang tak cerdik,,habis tu dok kondem Anwar secara buta tuli,,,tapi yang sebenarnya hang tu yang buta perut,,,

belang said...

hehe...byknya maki AS. Kalau usik sikit pasal anwar, melenting semua, macamlah anwar tu kekasih sejati dorang..kuikui

GF said...

salam2all,

Bisnis sekejap, jom check out promosi kapsul herba pacak langit untuk tegang lebih lama, rm100 utk 3 botol, klik di bawah untuk keterangan lanjut.

kapsul herba pacak langit tegang lebih lama

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...