Menarik! 4 Perkara Pertama Kali Malam Tadi Yang Bakal Membawa Dimensi Baru Terhadap Penyatuan Umat Islam


Malam semalam dalam sejarah :-

1. Pertama kali Perdana Menteri Malaysia berucap di Pentas Utama, Balai Islam Kelantan;

2. Pertama kali YAB Menteri Besar Kelantan (PAS) berucap LIVE di stesen-stesen TV utama negara.

3.Pertama kali Kelantan menjadi tuan rumah Tilawah Al Quran Peringkat Kebangsaan.

4.Pertama kali Kelantan menghantar wakil Qariah (perempuan) untuk bertanding yang selama inu diharamkan oleh mereka.

 Dimensi POLITIK BARU mula berputik di NEGERI CIK SITI WAN KEMBANG, Tanah Serendah Sekebun Bunga, Jolokan paling Tepat adalah NEGERI SERAMBI MEKAH.

Ini kerana RAKYAT KELATE tidak kira latarbelakang Politik inginkan ROH ISLAM dan begitu Taat & Tunduk KeEsaan ALLAH SWT. Perkukuh Perpaduan Umat ISLAM dan HARI ini bukti sebumbungnya YAB PERDANA MENTERI MALAYSIA, Menteri Besar Kelantan, Pimpinan UMNO Kelate & Pimpinan PAS Kelate yang semuanya Beragama ISLAM dan semestinya semua dari kita Bersyahadah kepada ALLAH YANG SATU YANG MAHA KUASA.

Agenda Kristianisasi DAP hanya dapat dihalang dan ditentang jika setiap dari Pemimpin ISLAM Berani menolak Agenda DAP & tidak terperangkap strategi DAP.

Pelancaran Perasmian Majlis Tilawah Al-Quran Peringkat Kebangsaan di Kota Bharu jadi saksi bagaimana UMNO & PAS yang menjadi Tunjang Perjuangan Orang ISLAM & MELAYU harus disatukan, Orang UMNO menghormati PAS memimpin Kelantan dan Orang PAS harus menghormati UMNO memimpin Malaysia.

Yang penting, CINA-CINA DAP tidak menjadi pemecahbelah Ummat ISLAM berpanjangan dan titik pertembungan perbezaan ideologi Politik Antara UMNO & PAS dijadikan Asas untuk Sokongan Bukan ISLAM kepada ISLAM di Malaysia. Terbukti mereka makmur di bawah pimpinan KERAJAAN ISLAM.

Agenda DAP harus dinoktahkan SEGERA & CINA-CINA DAP harus difahamkan Malaysia dipimpin oleh Pemimpin Beragama ISLAM dan Terbukti CINA-CINA DAP ini harmoni di bawah KERAJAAN BARISAN NASIONAL.

PAS tidak perlu masuk UMNO. Sekadar mengiktiraf Perjuangan masing-masing, UMNO & PAS disatukan melalui 'Good Will' yang menguntungkan ISLAM & MELAYU. Yang penting sama-sama memahami DAP Ada Agenda yg merugikan ISLAM dan MELAYU.

1 comment:

Anonymous said...

Sebenarnya Nik Aziz la yang jadi penghalangnya!! Moga menteri besar yang baru tidak mempunyai sifat dendam kesumat dan pentingkan perpaduan sesama ummah. Tiba masanya Najib bangunkan Kelantan dan Islam disana.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...