(8 Gambar) Tangan Pekerja TNB Hampir Putus Akibat Ditetak Oleh Keling Ketika Menjalankan Tugas





Seorang pekerja Tenaga Nasional Berhad (TNB) hampir terputus tangan kiri akibat ditetak dengan parang setelah beliau memotong bekalan elektrik di sebuah rumah di Jalan PJS 7/23 Bandar Sunway, di Kuala Lumpur semalam.

 Dalam kejadian 5 petang itu, Muhamad Axdni Isa, 42, bersama dua lagi rakan sekerjanya dilapor melakukan kerja pemotongan elektrik di depan sebuah rumah teres sebelum dua orang lelaki yang berada dalam rumah tersebut tidak berpuas hati dengan tindakan tersebut.

 Timbalan Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Supt Tan Ah Chua berkata mangsa dan rakan-rakannya telah dimaki hamun lelaki itu ketika cuba menerangkan kepada suspek bahawa mereka membuat penyambungan elektrik secara haram.

 "Disebabkan bengang, suspek kemudian keluar dari rumah dengan dua bilah parang dan menetak tangan kiri mangsa beberapa kali manakala rakannya yang lain terselamat," katanya ketika dihubungi di Kuala Lumpur semalam. Tan berkata, mangsa dihantar rakannya ke Pusat Perubatan Subang Jaya (SJMC) sebelum dirujuk ke Pusat Perubatan Pantai Bangsar di Kuala Lumpur untuk pembedahan.

 Susulan kejadian itu, polis menahan dua suspek berusia 33 dan 45 tahun itu untuk siasatan mengikut Seksyen 326 Kanun Keseksaan. - Bernama

A.S KATA, ESOK DATANGLAH PEMIMPIN-PEMIMPIN PARTI POLITIK TERMASUKLAH HINDRAF TIMBALAN MENTERI YANG DISAYANGI DS NAJIB MEMBELA PUAK PUAK MACAM NI BILA MEREKA DITEMBAK.
DENGAN MUDAH MEREKA SALAHKAN KONONNYA POLIS KEJAM DAN TAK IKUT S.O.P. MANA TAK MAKIN BESAR KEPALA PUAK-PUAK NI?

10 comments:

Anonymous said...

Melampau .. bagi muka sangat kat Keling2 ni.. damn.

Anonymous said...

Lihatlah kaum India bertapa jahatnya kaum India.Tiada belas kasihan dan mengikut undang-undang.

Anonymous said...

Aku rasa tuhan yang buat kaum india, bukan tuhan yang buat kaum melayu dan cina. Tuhan kaum india ada sikit gila ... dan hasilnya terciptalah kaum yang ada penyakit gila

Anonymous said...


keling dah melampau,machammana ni

Anonymous said...

Isu keling haramjadah di Malaysia boleh settle sebenarnya..

Gunakan polisi satu keling pulang satu hari..

Pulang ke mana?

Anonymous said...

POLIS TAK TAKUT KER TANGKAP KELING2 NI.NANTI PEMIMPIN MREKA SAMAN POLIS.PATUT KAKITANGAN TNB TU HANTAR SAJAMBAK BUNGA DULU PADA KELING TU.LG PUN MANA ADA BUKTI MEREKA BUAT SALAH.LPS NI SIAP LAH TNB BAYAR GANTI RUGI PADA KELING2 NI.ESOK PENUH LAH DEPAN PEJABAT TNB KELING2 NGAN PEMIMPIN MEREKA BUAT DEMO. HAHAHAHAH.....INI LAH TAHAP PEMIMPIN KELING2 NI....

Anonymous said...

Pulang ke negeri keling.. leng leng leng terkeling keling... pandang pandang.. anak si keling...

Anonymous said...

Isteri Najib Yang Bebal Atau Pegawai Khasnya Yang Sengal

Bukan isterinya yang suka masuk campur tetapi pegawai khas beliau yang menggunakan beliau kerana pegawai khas tersebut lihat peluang untuk buat duit melalui senarai calon pru13.Pegawai khas ini juga mengumpul askar maya yang diketuai oleh pemilik portal utara, bloger no1 malaysia, bloger yang berpangkat datuk, bloger yang guna nama sendiri, bloger kaki terbang dan puluhan saudaramara bloger kari basi dan saudaramara bloger rohbani.
http://thebebalian.blogspot.com/2013/08/isteri-najib-yang-bebal-atau-pegawai.html

Anonymous said...

agaknya sapa yg nak bertanggungjawab dlm hal ni..?

jika disabitkan kesalahan,
6-7 tahun lagi suspek akan kluar penjara & menjalani kehidupan normal...

mangsa pulak pd waktu yg sama..
6-7 tahun.. masih kekal cacat !!

aboudiabydoo said...

Bro AS, mohon keluarkan polis report tu sebab ada alamat dan nama pengadu TNB tu kat situ (atau kaburkan nama dan alamatnya). Nanti ada setan-setan yang follow up pula alamat tu. Please ya bro. tq.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...