Raihan bukan ahli UMNO Kulim/Bandar Bharu?? Ini Penjelasan Beliau!



Assalamualaikum semua,Saya dihujani dengan pertanyaan dengan dakwaan yang disiarkan di Malaysiakini bahawa Saya didakwa bukan ahli cawangan Kulim Bandar Baharu oleh salah seorang pemimpin cawangan tersebut.

Saya mendoakan agar Malaysiakini mengamalkan konsep Wasatiyyah. Menjadi pihak adil. Sekurang kurangnya menelefon saya. Jadilah media yang adil.

Kepada pemimpin cawangan tersebut, seraplah agenda Presiden kita supaya berwasatiyyah dalam kehidupan. Anda begitu mudah mengeluarkan kenyataan tanpa memeriksa.

 Tidak mengapa, saya maafkan.
Kenapa semua, satu perkara untuk anda.
HANYA ALLAH BOLEH DISQUALIFIED SAYA.
Segala puji hanya untuk Nya.

Daripada,Raihan Suleiman Pelastin

Kenyataan yang disiarkan ini disangkal oleh raihan,

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...