Video Penguatkuasa DBKL Bengang Dengan Peniaga Sehingga Buka Baju Tersebar..






Tiada maklumat yang terperinci mengenai video yang sedang tersebar ini. Apa yang terlihat ialah ;

1. Pegawai DBKL telah melakukan rundingan demi rundingan dengan peniaga tersebut.

2. Lepas tu tiba tiba dia hilang sabar dan buka baju

3. Selepas ditenangkan oleh rakan2 nya dia pun beredar dari lokasi.


Namun aku yakin pastinya peniaga tersebut telah melakukan provokasi melampau terhadap penguatkuasa terbabit sehingga memaksa beliau bertindak sedemikian rupa.

5 comments:

Shadow Banker said...

Harap UMNO dapat membela pegawai DBKL dan peniaga yang terbabit

Anonymous said...

Memang salah peniaga tu la yang provo buat apa.. pas bodoh plak tu dah penguatkuasa DBKL buat baju pukul terus la buat tunggu dia tak beruniform sama sepeti orang awam masa ni kau nak bantai pun...tetapi bila tengok video ni nampak amamt baju merah penakut..tak berani pun berani cakap bila penguatkuasa beruniform sahaja.... kalau aku mamat ni dah kena aku pakai ke pakai ke uniform aku sebat dah lu kurang ajar..

Daeng Selili said...

peniaga baju merah tak padan dgn kurus kering tu...pada aku bagus dia buka baju tak libat pd DBKL...personal problem..balai cerita..

ketompet said...

gile bapak badan dia..mcm ni la badan penguatkuasa tough gila ...kecut kwan bju merah tu...mesti dia cabar brader tu...haha...naseb tak kna lanyak..dah la tulang je ...

Anonymous said...

tak sia2 dbkl ada gym untuk staff diorang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...