11 gambar S.M Amin yang didakwa menjalani kehidupan mewah hasil penghambaan kanak-kanak menjual produknya.

Semalam, Pusat Amal Tahfiz berkenaan telah diarahkan tutup oleh Kerajaan Negeri Kedah berkuatkuasa serta merta.

 Ertinya, jika anda masih dikunjungi oleh kanak-kanak yang meminta derma atas nama Pusat Amal Tahfiz, hentikan menghulur! Cukuplah sekadar anda memberikan mereka wang yang secukupnya untuk membeli makanan dan minuman.

 Di bawah ini, anda lihat dan nilai sendiri gambar-gambar kemewahan SM Amin atau nama sebenarnya, Azhar Wahab yang hidup mewah dengan hasil penghambaan kanak-kanak menjual produknya di stesen minyak, kedai makan, RNR, sekitar bank dan pendek kata mereka ini ada dimana-mana sahaja.















5 comments:

Anonymous said...

Benci tengok muka tak sudah malaun nih. Tengok gambar yg paling atas tu. Org tua tu cium tangan dia, dia dok baca sms. Lagipun apahal org tua cium tangan dia? Tak kena ni

Amekkaw said...

Kalau diUS atau Sweden malaon ni dak kena cekup dan didakwa atas mendera dan menjalankan sindikit perhambaan kanak-kanak. Tapi di Malaysia takdak NGO pun nak pickup kerja giler ni, jadi manusia macam ini melata dalam masyarakat dan menjadi ikon kepada malaon2 lain.

Simpati dan pemerasan adalah satu perniagaan diMsia. Peruntukan undang2 adalah bisu dlm hal ini.

Terima kasih pada admin yang pickup isu penyakit masyarakat ini.

Anonymous said...

Tanya orang PAS dan PKR dia ni siapa?

noor lela said...

Beberapa tahun lalu di sebuah petrol pam..sdg isi minyak saya didtgi seorg remaja perempuan dlm lingkungan umur 15thn...dia menghulur cd dan minta sedekah utk Pusat Tahfiznya....tanpa fikir pnjg saya bagi ank gadis tu wang..dan dia hulurkan kpd saya 1 botol minyak angin dan 1 cd...saya pun berlalu dari situ tanpa melihat dgn teliti...cd yg diberi. Sesampai dirumah saya pun ambil brg2 tadi...dan saya terpandang gambar pd cd tersebut...istigfar saya ketika itu...inikah rupa cd sebuah sekolah tahfiz..tanya hati saya. Amat menjelekkan..seorg lelaki dikelilingi 3 wanita tanpa menutup aurat dgn sempurna dan bertudung hanya menutup rambut sahaja...leher dan bahagian bahu dan lengan terdedah dan hanya ditutupi dgn kain lace yg nipis...mulai hari itu saya benci dgn pembohongan ini...dan tertera dibotol kinyak angin tu wajah animasi SM AMIN. Sepatutnya Pusat Tahfiz ini dan SM AMIN dah lama ditangkap atas penipuan secara terang konon melahirkan generasi bergelar tahfiz..dan mengarahkan anak2 yg sepatutnya sdg menuntut ilmu mengemis meminta sedekah..sedangkan dia senang lenang membesarkan perutnya...hairankan setelah beberapa tahun kejadian ini...baru sekarang tindakan diambil...tapi sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ketanah juga...Allah itu maha adil. Harapan saya pd masa akan dtg..tiada lah lg golongan kanak2 yg dipaksa meminta2 di negara kita. Kepada pihak yg berkenaan...tolong bertindak segera sebelum ianya berleluasa.

noor lela said...

Beberapa tahun lalu disebuah petrol pam saya didtgi seorg remaja perempuan dlm lingkungan 15thn..jualan amal katanya sambil menghulur sebotol minyak panas dan sebuah cd...tanpa melihat brg yg diberi saya pun menhulur sekeping note dan beredar dr situ. Sesampai dirmh saya pun ambik cd dan minyak tersebut..sambil membelek cd apa yg diberi...terkejut saya melihat gambar pd cd tu..seorg lelaki (SM AMIN) dgn 3 org perempuan yg tidak menutup aurat dgn sempurna...leher terdedah, dgn bhgian bahu dan lengan hanya ditutupi kain lace yg nipis..istigfar seketika saya waktu itu...inikah ciri sebuah pusat tahfiz yg akn melahirkan generasi cerdik al-quran...rupanya ada udang disebalik batu..SM AMIN..tlh mempergunakan remaja2 yg sepatutnya berada dibangku sekolah utk menutup kegiatan jahatnya ...dia bersenang lenang membesarkan perutnya..anak sekolah dijadikan gelandangan meminta sedekah...tp sepandai2 tupai melompat..akhirnya jatuh ketanah jugak...sepatutnya dia sudah lama ditangksp dan tahfiz milik beliau sudah lama ditutup..harapan saya selepas ini mana2 pihak yg berkenaan yg menangani masalah ini...segera ambil tindakan. Jgn ada lg ank2 sekolah yg berkeliaran meminta2 sana dan sini....kpd org ramai juga sila peka dgn kejadian spt ini..segera buat aduan jika ada sesuatu yg pelik berlaku dlm masyarakat kita.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...