#prkKajang BN Menang dengan majority sangat tipis??

Gaya seorg pengundi slps membuang undi

Allhamdullilah, tahniah kepada semua jentera PRK Kajang yang terlibat secara langsung mahupun tidak membantu Barisan Nasional.

Jika BN menang majoriti mungkin bawah 500 undi sahaja. Namun Ikut makluman awal PKR menang dengan 1 ribu @ kurang dari 1 ribu majoriti berbanding PRU13 pada bulan mei 2013 sebanyak  6824. Ini membuktikan rakyat menolak PKR dan politik jijik Anwar Ibrahim yang mempergunakan rakyat untuk kepentingan peribadi beliau.

Apa pun keputusan rasmi belum diperolehi. Apa yang dijelaskan diatas adalah mengikut culaan kasar laporan dari petugas di pusat pembuangan undi.

Moga BN menang dan kita tunggu keputusan rasmi. Berdoa kemenangan milik kita walaupun menang dengan 1 undi. Peluang untuk menang CERAH.

Perjuangan Belum Selesai

1 comment:

anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal said...

Kita memang tahu peluang BN nak menang payah sebab cina DAPpigs kominis banyak kat Kajang. Walau bagaimanapun kalau BN dapat reduce majority pun, pada aku BN dah menang. Kena kerja kuat lagi Beb....

Daripada PR, lebih baiklah BN. Aku tak nak sokong parti yang ketua umum dia tu PELIWAT, pakar tebuk BONTOT jantan, betina , laki & perempuan. Aku tak nak pilih parti yang ketua umum tu satu spesis dengan umat Nabi Lut yang Allah SWT rejam sampai mampos kat dasar Laut Mati.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...