Syed Saifullah Budak Hingusan Pengedit Gambar 'MAYAT' DS ROSMAH Bakal jadi mayat..

Pdrm dan Skmm aku pasti sudah ada laporan terhadap kalian berkaitan budak biadap ini. Sila siasat dan ambil apa jua tindakan keras berdasarkan peruntukan undang-undang terhadap anakharom ini.

Walaupun DS Rosmah telah mengeluarkan kenyataan dan mendoakan kesejahteraan beliau tapi aku yakin tidak bagi semua rakyat Malaysia. Politik jijik dan murahan ini tidak dapat aku terima sebagai rakyat Malaysia. Berbeda pendapat tak salah, tapi bila melampau hingga ke tahap ini amatlah keterlaluan.

Ya lah kau memang akan mati. Semua insan bakal jadi mayat termasuklah budak Syed Saifullah ini. Nama sedap tapi perangai mengalahkan iblis. Kau memang akan mati aku doakan mayat kau dalam keadaan yg paling mengaibkan sebagaimana kau memfitnah dan aibkan orang lain.




Hang juah ya?.. hang angkuh ya?. hang tunggu sat!!

1 comment:

Anonymous said...

Aku tak nak salahkan budak hingus ini. Masa dia lahir dulu, Anuwar dah jadi TPM dan budak ini terlepas kulup masa Anuwar di Sungai Buluh. Jadi dia dibesarkan dalam dunia penuh kebencian Anuwar kepada Tun M dan diteruskan pula kepada DS Najib dan DS Rosmah. Dia dan seangkatan nya tidak pernah tahu cerita sebenar melainkan pemujaan mereka kepada Anuwar dan ketaksuban mereka kpd Attantunya walaupun mereka tidak pernah berjumpa dan mengenali Attantunya itu.

Kalau diambil tindakan sekali pun keatas budak ini tidak akan mengubah pembohongan yang dilakukan oleh Anuwar dan konco2nya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...