YB @afifbahardin cari pasal lagi! Kali ni londeh kain sendiri pulak?

Adun PKR Seberang Jaya merangkap Exco Pulau Pinang tak habis-habis nak cari pasal. Belum reda isu dia memfitnah secara nyata terhadap 3 adun dan ahli parlimen dalam Tasek Gelugor minggu lepas berhubung kes penjualan tanah TUDM, kali ni dia nak cari popular lagi dengan cara yang bodoh.

Maklumlah, orang nak bertanding Timbalan Ketua AMK Pusat, masa sekaranglah nak tunjuk hero tak kiralah dengan cara yg jijik dan kotor sekalipun.
Inilah fitnah yg direka oleh puak mereka sendiri.



Hanya orang bodoh seperti YB Afif sahaja percaya dengan akaun palsu Blue Wave Army yg digunakan utk memfitnah presiden Pkr sendiri.


Bukti ini secara jelas dan nyata membuktikan akaun bluewavearmy tersebut dihasilkan oleh puak puak syaitan pakatan itu sendiri utk memburukkan imej Umno/Bn secara terus.

Harap korang jgn terpedaya dengan YB kaki fitnah dan puter belit. Dimaklumkan dia nak buat repot polis isu fitnah Wan Azizah itu petang ini namun nampaknya dia akan menjerat diri sendiri.

Walau diasak bertalu-talu untuk memberikan bukti terhadap kenyataan jahatnya dalam ceramah reformasi 2.0 di Seberang Jaya minggu lepas, Afif masih diam membisu.

Jangan kau cuba jadi hero dengan mengalih perhatian fitnah kau tempohari dengan isu baru yang bodoh dan tak relevan.!!


Harus diingat juga, YB hingusan ini juga telah pernah menghina dan memfitnah Polis!




3 comments:

Anonymous said...

Yang Bangang Afifbahardin. Ok ke camtu...

Anonymous said...

http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2014/04/terima-kasihlah-sebab-doakan-kubur-saya.html

Anonymous said...

---http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2014/04/terima-kasihlah-sebab-doakan-kubur-saya.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...