Zaharin Yasin Sang Kelembai Kurang Ajar! Gelar ayah TPM sebagai Paria!!


Assalamualaikum semua , ingin aku tegaskan disini , Zaharin Mohd Yassin perlu memohon maaf secara terbuka terhadap Tan Sri Muhyiddin Yassin kerana Zahrin si Bangkai ini sanggup Mengelarkan Ayah kpd TSMY Pariah .

Jom kita pakat desak dia ramai-ramai melalui pelbagai medium untuk mohon maaf secara terbuka kpd TSMY .

 #SolidarityForTSMYFather

Kita juga desak Umno pecat dia dari sebarang jawatan dalam parti termasuklah setiausaha kerja BN Bandar Tun Razak yg dipegang sekarang. Bagi aku ini satu tindakan keterlaluan yang tak boleh dimaafkan lagi!

Teguran boleh dibuat tapi dah tua nak mampos pun masih tunjuk teladan yang buruk dengan secara terbuka menggelar perkataan biadap sedemikian kepada pemimpin tertinggi negara.

Macamlah orang lain tak sayang Umno, kau sorang je sayang UMNO??
Pergi mampos kau tua kutuk lahanat! Ada pun tak tambah takde tak kurang.

8 comments:

Anonymous said...

Sori bang.. duit tak masuk lagi ke..almaklum nak raya ni..anak paria pun jawatan dia TPM kau ada?..

abdullahripain omar said...

melayan orang gila, gila kita, tak layan orang gila, kita jadi gila, jadi dg orang gila kita kna buat buat antara gila dan tidak gila. sori abg zarin makan ubat kna minta nasihat doktor.

z

Anonymous said...


kalau tak betul tak kan dia marah sampai begitu renungkan lah.

Anonymous said...

Selagi Najib tidak letak jawatan,selagi itulah kita umat islam dan bangsa melayu akan sentiasa dihina oleh kaum lain dibumi sendiri. Setiap hari ada saja hinaan yang dibuat dan najib buat tak tau aje.Sebab apa?Sebab bagi Najib undi bukan Melayu amat penting bagi dia kekal kuasa dan dia sanggup gadaikan maruah bangsa dan agama asalkan dapat undi bukan melayu.Dia hanya pentingkan diri sendiri dan isterinya yang gemuk itu yang sedang mengumpul kekayaan di luar jangkaan. Percayalah negara kita akan hancur begitu saja kerana Najib.

Anonymous said...

Anon Jun 21, 2014 at 3:35 PM
Dia marah TMY sebab Jawatan tersebut tak dapat kat dia.Orang2 macam ini adlah pengejar Pangkat dan Harta ...lebih baik disingkirkan ..Supaya selamat UMNO..

Anonymous said...

Anom 7:04 Ayat RBA sama saja skrip lama. Sikit2 Najib letak jawatan sikit2 Muhyiddin letak jawatan. Tengkorak lu lah.Islam konon, Melayu konon.

Anwar Juboq tu kenapa tak letak jawatan. Pemilihan PKR sudah jadin caca marba, pasebor rojak punah ranah. mau cerita apa. Bangsat punya RBA 7:04. Pi mampuslah lu sama Kit Siang.

Anonymous said...

7.04 p.m.

Lu mesti Red BABI Army.

Kalau bukan lu mesti BABI.

Bodoh punya komen.

PASial dengan Pukimak Kencing Rakyat buat apa untuk menyatukan umat Islam kat Malaysia ni.

Anonymous said...

Sayang UMNO? Kalau aku kata UMNO bodoh, boleh ke aku kata sayang UMNO? haru betoi la. Kalau tak reti hormat pemimpin, jangan harap kita akan dihormati.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...