#MH17 8 gambar jurugambar dicederakan oleh ahli keluarga mangsa


Pada pendapat aku, jika benar kameraman tersebut bersalah dan tidak dibenarkan merakamkan gambar, tegurlah secara berhemah dan secara baik untuk tinggalkan kawasan peringatan Nirvana tersebut.

Kita faham emosi dan perasaan keluarga mangsa yang sedih dan tertekan, tapi janganlah menurut perasaan. Mereka hanya melakukan tugas mencari rezeki.







11 comments:

Anonymous said...

Tak salah saya.. kamera tu harganya lebih 20 ribu.

Anonymous said...

Itu lah kalau dah dasar kominis...orang nak buat baik pun salah..
Kalau aku lah ....aku saman berjuta biar padan dengan muka sial lahanat ni...patutnya keluarga sibangsat ini tak patut dihargai langsung. Itu pun dah ehsan kerajaan bawak balik bangkai tu.

Anonymous said...

Sejak Wujud nya PKR mereka semakin berani semakin biadap ! buat apa yg merteka suka....bangsa yg tak mengenang budi !

Anonymous said...

Silap najib dgn hisham h20 la yg buat penghormatan tentera kat keling2 ni. Diarang bukan tahu nak berterima kasih. Dssar menteri chap ayam.

Anonymous said...

Bawa ke muka pengadilan!!!! Penghormatan atas kematian BUKAN tiket untuk jadi samseng !!!!

Anonymous said...

Samann bro.....

Kasi keling tu bankrup....

Kimakkk tull.....

Gunakan unit bantuan guaman umno....

Anonymous said...

jangan tulis langsung fasal berita keluarga keling ni. macam orang heran sangat dah dengan depa.

Gee Omar said...

Cameraman cume jlnkan tugas.. Tu dh keje dia.. Org len emo gk x la smpai gtu..

Anonymous said...

takpe..lps ni dia dpt balik RM ratus2 ribu.bukti dah ada,saksi dah cukup.apa lg samanlah..

Anonymous said...

seluruh rakyat malaysia bertafakur memberi hormat pada mh17.si bangsat ni senang-senang pukul orang. ini jenis manusia tak kenang budi. mohon pihak berkenaan buat report polis segera dan minta pihak polis ambil tindakan dengan segera.

Anonymous said...

Bangsat keturunan kaum pendatang ni .....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...