Video Temuramah Calon PAS PRK Pengkalan Kubor Yang Menggemparkan!

Wan Rosdi

Aduhaii.. Sory to saylah. Bukan nak perleceh tapi ini reality dan korang pasti setuju.
Kalau aku pengundi Dun Pengkalan Kubor pun takkan pangkah mamat ni.
Hanya dilihat dari satu aspek pun dah fail.
Cara percakapan dan menjawab soalan amatlah tidak meyakinkan.
Nak jawab soalan pun kena rujuk kiri kanan dapatkan kepastian..


Kalau macam ni memang kena pilih Cikgu mAt Razi calon Bn..
Bukan sebab dia BN saja, Tapi pelbagai aspek dan faktor memihak dan dilihat Cikgu Razi jauh lebih baik dari calon PAS..
video

3 comments:

sokmo said...

Letihlah lagu ni wea...tadok idea kalo menang pong nok majukan rakyat. Tengok pun tak berapa yakin...sorry to saylah hadi.

Anonymous said...

Hok ni ko calun hok paling cerdik yg dapat PAS angkat jadi calun utk PRK Pengkalan Kubor?

Tak ader hok cerdik sikit ker..?

paritbuntar rebels said...

hok aloh x rok YB gini!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...