@DrPuadZarkashi yang memualkan dan memalukan diri sendiri!!


Sponsored bermaksud berbayar kepada FB semata-mata untuk menjatuhkan maruah TPM. Pakai duit JASA ke poket sendiri tu?

Sebagai seorang Ketua Pengarah JASA Datuk Puad harus tahu etika. Beliau perlu cuba cuba lah bertanya kepada insan insan yang tahu tentang etika apabila memegang jawatan.

Sepatutnya sebagai Ketua Pengarah JASA, beliau harus berdebat mematahkan segala dakyah Pembangkang...bukannya SONDOL dari belakang ...kalau benar nak tegur...gunakan nya terus ke Kementerian tanpa ada Hasrat yang Tersirat. Perlakuan seperti ini membuatkan aku amat muak melihatnya seolah-olah ada agenda yang menjelikkan..

Sepatutnya semasa beliau dilantik menjadi timbalan menteri pendidikan penggal sebelum ini,  tugas beliau memang untuk beri perhatian kepada infra pendidikan di sabah dan sarawak. Tapi beliau tidak memberi perhatian serius dan hari ni sibuk menuding salahkan orang lain.

Dimaklumkan pada masa itu dia kononnya asyik menumpukan perhatian jaga kawasan Parlimen Batu Pahat. Tapi PRU13 bungkuih jugak!!  Kau dah buat aku hilang hormat kepada kau wahai DrPuad!!

5 comments:

izad12 said...

tpm harus melihat tindakan kp jasa ini dgn cermat.

ia adalah satu amaran supaya jgn sekali2 cuba menentang pm,atau hadapi risiko diserang...

izad12 said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

He,he jaga bangunan sekolah pun susah,pegawai berlambak,Persekutuan ada,Negeri ada, Daerah ada dan Guru Besar pun ada.Budget pulak cukup.Apa pasal kerja tak jalan?.Nampaknya PM ,TPM, semua kena cermin diri tak boleh kata mengata.

Anonymous said...

Politik2. Baru TPM keluar kenyataan yg keras sikit dah.kena serang..

Hamba allah said...

Saya tidak tahu dan tidak pandai politik. Tapi mohon izin nak masukan perkara lain di sini

https://telegram.me/joinchat/03f061fb00cc3b486753fd948f03189a


salamالسلام عليك ورحمةالله

SELAMAT datang kepada ahli-ahli baru PRM yang baharu di invite ke group telegram Umrah Persendirian. Kini sudah ada 4 group yg sudah penuh dan mula group PRM yang ke limaGroup ini adalah group terbaharu di antara group PRM. Terdapat 5 group kesemuanya termasuk satu group yang kurang aktif.PRM adalah group perbincangan khusus berkaitan UMRAH terutamanya UMRAH CARA PERSENDIRIAN, juga BOLEH di bincangkan haji selain haji menggunakan perkhidmatan LTH. TUAN/PUAN juga boleh melihat mesej terdahulu yg kebiasaannya akan di berikan untuk tempoh 3 hari dari tarikh penyertaan.Sebarang pertanyaan berkaitan umrah khasnya umrah persendirian sangatlah di alualukan. sila kemukakan ke room ini, insyaallh jika soalan itu perlukan jawapan akan ada yg cuba menjawab jika terdapat ahli terdahulu di line.Tiada iklan atau unsur iklan yang di benarkan kecuali yang berkaitan umrah sahaja.Terima kasihTuan/puan yg berminat boleh menyertai group perbincangan melalui link berikut:

https://telegram.me/joinchat/03f061fb00cc3b486753fd948f03189a

Terima kasih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...