Juak Pakatan hapraq Makin terdesak! Buat demo masa orang nak bagi bantuan!


Apo kena ni?
Orang Buat Program, Dorang pi bantah???
Hilang akal ke ape ???,
tu tahap dengki tak bertempat tu...
.........mungkin program juara rakyat ini amat besar implikasi...
pada masyarakat .... mesti disekat.. kalau boleh jangan datang.. tahap desperado dah juak pakatan rongak nie.. heheh






lepas 15minit riuh macam kera kena belacan, Polis pegang kepala demo yang duk menjerit tu...berselerak lah depa....! Ni belum jadi Pemerintah Malaysia lagi, bru pegang tampuk Negeri P.Pinang saja...dh jadi bengong!



Gambar sekitar Program Juara Rakyat yang berlangsung di Sekolah kebangsaan Bukit Indera Muda, Permatang Pauh. UMNO di dlm duk buat Program Juara Rakyat (Kebajikan) geng bengong Pakatan di luaq sana duk buat reyoh demo; bantah UMNO bantu Rakyat, apa ke jadah ngok nyer depa ni...!!!

gambar ini membuatkan PAS sakit mata bila melihat ramai penduduk hadir ke program UMNO. Niat mereka sebenarnya buat demo ini untuk sabotaj program ini agar ramai org tidak sertai ..


Ybhg Dato' Abd Jalil Abd Majid duk brucap, nk bagi bntaun kpda 300 org miskin n OKU d kawasan Parlimen Permatang Pauh, di Bukit Indra Muda, Pmtg Pasir, geng pakatan di luaq sana duk mnjerit mcm org gila, tk suka org miskin dan OKU terima bntuan dri UMNO !
Cuba pembaca mai crita kat aku sat, awat la depa ni bengong ngok sangat!, 300 org miskin duk trima bntuan dari UMNO Bhg Pmtg.Pauh dlm Program Juara Rakyat (Kebajikan) depa ni di luaq duk demo bntah ! apa ke jadah ??

5 comments:

che_wan said...

Yang dok demo tu lah org utara panggil "limau purut tiga serangkai, buta perut takdak akai".

hahn said...

Di katakan tidak akan rapat dan bersaudara antara Islam dan kafir kerana sempadannya adalah Arak dan Babi.

Dalam hal di atas mereka ternyata telah minum arak atau dadah terlebih dahulu sebelum membuat tunjuk perasaan.

Satu tindak tanduk yang melayakkan mereka untuk masuk Hospital gila seperti Tanjung Rambutan.

Ini lah yang di sebut tindakan yang mempamerkan ciri ciri kebodohan dan kelemahan akal yang melampau.

Dari kajian, Ecstasy dan Sabu boleh mengubah merosakkan keupayaan akal secara kekal.

Mana logiknya ,sekiranya dalam Islam di katakan Islam itu bersaudara. Bantuan itu di beri kepada saudara saudara mereka yang kurang bernasib baik. Mengapa mereka menyekat tangan tangan yang menghulurkan bantuan kepada gulungan ini. Lagi pula yang memberi bantuan itu saudara seugama juga. Mereka ini mungkin bukan Islam. Ternyata! Ugama mereka ialah PR atau lebih tepat Zionist Yahudi.

Sudah lah mereka sendiri tidak mampu membantu orang susah atau ,mungkin sengaja menutup sebelah mata. Elok juga kos dan masa yang terbuang oleh demo itu di gunakan untuk gulungan kurang bernasib baik itu.

Jika kita ambil mereka ini dari gulungan setempat atau sekampung boleh di katakan iaitu sudah lah makan di suap, jari yang menyuap pula mereka gigit.

Rasanya inilah pertama kali dalam sejarah dunia orang tunjuk perasaan kerana tidak sudi mendapat bantuan. Yahudi Melayu boleh!

Idea idea bodoh boleh di serapkan kepada gulungan PR yang tidak bernasib baik dan malang ini dengan mudah kerana 50 MP Australia yang berpelajaran jauh lebih tinggi dari ini pun seperti kerbau di tarik hidungnya.

Anonymous said...

Ini ahli PAS yang tiap tiap tahun menunaikan haji & umrah dan mendapat haji mabrur. Baca surah Yasin tiap tiap malam. Sembahyang hajat penuh stadium. Apabila jadi penceramah PAS dah mula membuat fitnah, mencarut, mengkafirkan & memburukan sesama sahabat Islam, membuat pembohongan, membiarkan Islam di hina semata inginkan kuasa politik. Apa kah ahli PAS akan masuk syurga walaupun dia bersama Allah?

Pejuang Bangsa said...

syabas bro !!! sy rasa yang perasan anak seberang di program itu tadi ..haha


salam perjuangan bro

antinuat said...

puak musibat ni memang...
tang anwat guna unisel progm politik hentam umno, takpa...

ni umno guna skolah buat prog bg sumbangan kat org miskin nak riuh mcm musibat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...