Aikk!! Hishammuddin Tun Hussein pulak dipersalahkan di atas pembunuhan Siva? ahak ahak ahak!!!!


Suria Narayanan, Ketua Dewan Perhimpunan Penyokong PAS negeri Perak menyatakan rasa peliknya kerana polis dari Teluk Intan telah sampai ke lokasi pembunuhan Siva Phanthiyan tidak sampai 5 minit selepas kejadian berlaku tanpa dimaklumi atau dihubungi.
Kemunculan anggota Polis tersebut secara tiba-tiba seolah-olah mereka telah tahu lebih awal tentang apa yang akan berlaku ditempat tersebut.

Suria berkata, “kenapa polis dari Teluk Intan ? ( bukan polis dari Langkap ). Apa sebenarnya berlaku disebalik kejadian tersebut . Dan pihak polis tidak mengadakan sekatan jalanraya dimana-mana yang sepatutnya bagi mengesan penjenayah tersebut”.Suria juga menegaskan, bahawa Menteri Keselamatan dalam Negeri, Hishammuddin Tun Hussein perlu bertanggungjawab diatas kejadian tersebut.

Dr Mujahid Yusuf Rawa, Ahli Parlimen Parit Buntar, turut bersetuju dengan dakwaan Suria serta menyatakan sesiapa sahaja boleh menjadi mangsa tindakan ganas sedemikian.

Sementara itu, Persuruhjaya PAS Pahang, Tuan Ibrahim Tuan Man berkata terdapat keraguan terhadap motif pembunuhan dan PAS mengesa pihak polis menjalankan siasatan secara terperinci terhadap pembunuhan Ketua Pemuda Dewan Himpunan Penyokong PAS Perak, Panthiyan a/l Patchamuthu.

Komen blogger:

Pertama - Begitulah andaian yang dibuat sekutu-sekutu PAS, seboleh-boleh mereka akan cuba membayangkan bahawa setiap insiden yang berlaku mesti ada kaitan dengan kerajaan UMNO-BN.

Kalau benarlah seperti dakwaan Suria, cuba kita pula menilai disebaliknya, apa sangatlah yang ada pada Siva sehingga ada perancangan untuk membunuhnya……..

Kalau benarlah kerajaan UMNO-BN kejam, zalim seperti yang sering didakwa penyangak-penyangak pembangkang, kenapa tidak dihapuskan sahaja manusia macam AnuWar Ibrahim, Karpal Singh anak beranak, Lim anak beranak atau wali terompah Nik Aziz, mengapa mesti membunuh manusia macam si Siva ?
Tapi kalau sudah jenis hati berkarat, sikap buruk sangka tetap tidak boleh dihindar walau pun serban berputar di kepala, jubah meleret ke tanah, fitnah tetap hendak ditonjolkan juga…….

Kedua – Lihat sahajalah bagaimana puak-puak PAS ini begitu menghargai nyawa si kafir lebih daripada nyawa seorang muslim.

Tidak ada satu gesaan pun yang lahir dari pemimpin-pemimpin PAS agar pihak Polis menyiasat secara terperinci di atas kematian seorang anggota tentera, Mohd Salleh Hamdan, yang maut apabila dilanggar oleh kereta yang dinaiki pemimpin PKR Tian Chua, Ahli Parlimen Batu.

Tidak ada satu pun berita disensasikan oleh Harakah lidah rasmi PAS, tidak ada sesiapa dari kalangan PAS mengutuk sekeras-kerasnya kematian angota tentera tersebut, tiada yang berpusu-pusu berkempen mengutip derma untuk menghulurkan bantuan…….

Kenapa ? kerana Tian Chua adalah sekutu golongan khawarij…….

Beginilah juga keadaannya apabila penggnas PKM mengganas semasa zaman darurat dulu, anggota PKM Melayu hanya sekadar menonton segala kekejaman yang dilakukan terhadap penduduk-penduduk kampung Melayu…….
ApC

4 comments:

Anonymous said...

Betul bila hati sudah gelap di seliputi Syaitan maka setiap apa juga musibah yang menimpa keatas puak2 ini akan terbit rasa dendam, dan busuk sangka keatas umat Islam yang lain. Betul kata N Ajis, yang PAS akan bersubahat dengan Syaitan untuk menjatuhkan UMNO dan BN.

Anonymous said...

bukan DS Najib yang cakap macam tu. tapi ulamak giler nama N.AJIS yang pernah cakap begitu. PAS akan berkawan dengan syaitan sekalipun untuk menentang BN.somemang sekrang PASsednag bercegkerama bersama syaitan untuk menentang BN/UMNO.syaitan2 tersdebut adalagh melalui jelmaan anuwau berahi dan karpal tengelam singh dan lim kin park/. eh lim kit siang

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Boleh percaya ke cakap keling tu??? Dah la cakap si ketua Pengencing Rakyat tak boleh dipercayai, inikan pula balaci seperti Suria Narayanan tu.....

Kepada penyokong hamPAS, tak kira kulit sawo matang ke, putih melepak ke, hitam berkilat ke.... hanya satu je perangai yang sama pada mereka
PAS 4 ALL = ISRAEL 4 ALL = PISS 2 ALL

Anonymous said...

kalau dah nama kuda tunggangan tu, mmg macam tulah sikapnya. yes sir yes sir. memang betul bro, tak ada 1 gesaan pun yg diminta dilakukan olh puak2 paspispus pasal kematian askar tu. dasar.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...