HOT! ADUN SUNGAI BAKAP TAMPIL BERI PENJELASAN KES CABUL??


ADUN Sungai Bakap mesti letak jawatan kerana keluarganya telah mencemarkan imej alim ulamak di Malaysia! Nampaknya adinda kesayangan YB Ustaz Mokhtar iaitu Ostad I telah mencemarkan imej alim ulamak di Malaysia. Ostad I ni bukan calang-calang taraf pendidikannya. Ostad ni bukannya lulusan pondok atau 4 senawi, tapi Lulusan Dari Unversiti Syria. namun malangnya nafsu syaitoonn medahului segalanya.. Kalau AS nampak dia ni cuba nak teruskan aktiviti kuliah dia, AS akan punggai dengan selipar!
Kurang ajar sangat! Kalau dah tak tahan sangat ayaq naik kepala, menikah la lagi satu!

Polis pun mengesyaki yang Ostad adik YB Sungai Bakap ni dah lama buat kerja terkutuk ni. Apa punya pesyen la ustaz Mail ni berubat pun dalam bilik ayaq! Nampak sangat ada agenda buruk dan jahat yang telah dirancang. Ajaran Islam pun tak ajaq amalan mandi-mandi buang sial penyakit ni. Cukuplah Ayat Al Quran yang ada untuk rawatan penyakit.

YB USTAZ MOKHTAR MESTI TAMPIL KE DEPAN MENJELASKAN PERKARA INI. ORANG ISLAM TERUTAMANYA DI SUNGAI BAKAP KINI MALU KERANA TERKENA TEMPIAS PERBUATAN BURUK OSTAD NI! PERBUATAN HINA INI TELAH MENCEMARKAN IMEJ PENDUDUK SUNGAI BAKAP!

JIKA DALAM HAL LAIN YB USTAZ MOKHTAR SANGAT LANTANG MENYUARAKAN PENDAPAT, KALI INI USTAZ MOKHTAR WAJIB UNTUK BERSUARA ATAS KES ADINDANYA INI! ADIK BERADIK USTAZ SEMUANYA TAK BOLEH PERCAYA!
PRU13 AKAN DATANG KALAU KELUARGA NI BERTANDING LAGI, PENGUNDI SUNGAI BAKAP WAJIB MENOLAK USTAZ MOKHTAR! WARGA SUNGAI BAKAP TIDAK SANGGUP BERPEMIMPINKAN KELUARGA OSTAD PALSU!


Lelaki bergelar ustaz yang didakwa mencabul kehormatan seorang remaja perempuan berusia 14 tahun ketika mangsa menjalani rawatan pemulihan ilmu sihir, Ahad lalu, mungkin sudah melakukan perbuatan sama kepada lebih ramai mangsa, namun enggan membuat aduan polis.

Ia berdasarkan kepada rekod dan siasatan polis yang mendapati suspek berusia 43 tahun itu sebelum ini turut didakwa melakukan perkara sama ketika mengubati pesakitnya.

Ketua Polis Daerah Seberang Prai Selatan, Superintendan Shafien Mamat berkata, sehingga kini, belum ada laporan dibuat mana-mana individu yang pernah menjadi mangsa tindakan rakus lelaki berkenaan.

“Kami percaya suspek mungkin melakukan perkara sama seperti dilakukannya terhadap mangsa terbaru yang kini masih trauma dengan kejadian itu.

“Polis masih berusaha mengumpul maklumat lanjut mengenai kes itu dan memohon kerjasama individu yang pernah menjadi mangsa suspek untuk membuat aduan polis segera,” katanya ketika dihubungi, semalam.

Ahad lalu, seorang remaja perempuan berusia 14 tahun mendakwa dicabul seorang lelaki bergelar ustaz ketika mendapatkan rawatan penyakit buatan orang yang dihidapinya di rumah lelaki berkenaan di Sungai Bakap.

Suspek ditahan pada hari sama aduan dibuat selepas dipercayai mencabul mangsa ketika melakukan proses rawatan dalam bilik air rumahnya.

Beliau berkata, lelaki yang mempunyai anak lima itu dipercayai baru sebulan melakukan khidmat penyembuhan dalam bilik air berbanding sebelum ini.

Menurutnya, suspek sudah dibebaskan dengan jaminan polis dan kes itu disiasat mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan yang boleh membawa hukuman penjara sehingga 10 tahun atau denda atau sebatan jika sabit kesalahan serta sudah dirujuk ke pejabat Timbalan Pendakwa Raya untuk tindakan lanjut.-Metro-

11 comments:

joe laboo said...

inilah hasil obat kuat sex di harakah...
ustad pon manusia dan selalunya nafsu sex mereka ni lebih dr org biasa,,
tu sebab ustad ramai kawin byk..
tp malangnya adik yb ni dah tak tahan sangat kot??

Anonymous said...

Ha.... Ustaz yang bertopengkan iblis.. lagu nie la.. macam nie pnya prangai pun depa dok bela.... haprak..

JKKKP SUNGAI KECHIL said...

ustaz stim..

Anonymous said...

ini mgkin fitnah yg ditabur utk menjatuh keluarga besar tersebut,..apa2 pn,.hanya Allah yg mengetahui,..

Anonymous said...

Kalau betul pun YB Sungai bakap X perlu letak jawatan..bukan dia yg buat cuma kena tempias ja sbb adik sendiri....apa2 pun ALLAH lebih maha mengetahui kebenaranya.Jangan kita nak wat mcm cita klau x betul dh jd fitnah...Jangan nak cakap perempuan pas tutup aurat hapak dan hancing..bukan kencing x basuh...sememangnya ttp aurat 2 di tuntut dlm islam..WAJIB. Bukan macam wanita@puteri UMNO nama ja islam tapi x tau hukum....

Anonymous said...

saya mrupakan anak murid kpd ust. Ismail & ust. Mokhtar. Saya kenal rapat dgn mereka. Mereka adalah merupakan muallim yg lg warak.
saya telah btemu dgn beliau semalam & tlh mdengar penjelasan ttg isu ini.
ternyata fitnah & tohmahan media btujuan menghina golongan agama. jgnlah kita mdengar dr sebelah pihak shj lalu terus mhukum tanpa bukti yg sahih, umpama menyambung 'lidah syaitan'.
kini ust. Ismail akan menfailkan saman malu & fitnah ke atas utusan, metro, kosmo & pihak2 yg menyebarkan fitnah ini.
jika penulis blog 'anak seberang' ini berani, sila dedahkan identiti anda utk turut disaman krn menokok tambahkan berita ini..
jazakallah.

bekas pelajar addiniah yg kuciwa said...

bro, jgn duk buat tunjuk sempoi
kat sini!
org alim dan warak tak cabui orang!
oram mualim boleh kawal imam dia!

kalau betui dia tak salah! saman la mak budak pompuan tu sbb repot palsu atau saman polis sebab bg stetmen dlm paper!

apahal hang nak saman suratkhabar pulak?

tang puak khawarij pas fitnah rais yatim, fitnah umno mcm2 hangpa tak ingat dosa pahala no..

aiya! akai pecacai dapas mudah dibaca
walhallalku walharammu!

P/S:-SAPA NAK NGAKU BEQAK TENGAH JALAN WOIIII!!

Anonymous said...

sori la nk tegur
jgn buka keaiban org kelak kau akan diaibkan nanti!

Anonymous said...

kita org islam jangan terus menerima berita yang masih tidak sahih,jadi pada pendapat saya ini hanya berlandaskan politik sahaja.jangan kita aibkan saudara islam kita tanpa bukti yang kukuh.

hafiz said...

sahabat skelian..knp smpai ada yg mngata pmpuan yg ttp aurat hancing..ttp aurat ni Allah yg sruh..hang bg reti ckit..jgn duk jd bodoh sgt..smpai hkum Allah pun hang nk kondem..aku thu ini stu tduhan pd utz mail..nk jtuhkn utz mail dan utz mokhtar..aku yakin ni kerja puak2 umno..tgk dari komen pn aku dh taw dh..tp xpa hang pa yg tduh 2,tggu lah blasan..ank seberang klu hang brani hang mai jmpa aku kt tasek mutiara smpag ampat..klu brani hang mai jmpa aku..dlm blog han gblh kata rr..hang mai sini aku nk tgk ckit..smpai org pmpuan ttp aurt pn nk hina bodoh punya org

Unknown said...

terima kasih sdr hafiz atas komen sdr..
atas komen 'hancing' tu, saya sendiri pemilik blog tidak bersetuju dgn stetmen tersebut dan agak biadap, takpalah, saya padamkan..

mengenai tuduhan ini, ia bukanlah fitnah dari saya, saya cuma menyampaikan apa yg dilapor oleh keluarga budak terbabit, stetmen dari polis dan stetmen dari berita harian, harian metro dan kosmo...
tiada stetmen saya yg memfitnah atau menambah2.. harap paham ye!

jgn dikaitkan umno dlm hal ini.. ini lah masalah penyokong pr, suka memfitnah tanpa bukti! semua masalah pr mesti nak fitnah umno ada kaitan.. harap sdr juga bertaubat!

apa yg saya tau, mak budak tu bukan penyokong umno pun..
nak jumpa, tadak masalah, kita jumpa di balai sg bakap.. ada berani? bukan apa,sebab laporan dibuat di balai sungai bakap..

tgk posting saya sebelum ni..
tiada unsur tokok tambah atau memfitnah..
mati2 saya mmg tak percaya..
saya kenai keluarga Ustaz Shafie dari kecil sejak 80an lagi, sejak bdr tasek mutiara belum dibina lagi..
sdr org luar agaknya..

kalau nak kata saya fitnah dan menuduh perkara yg masih dlm siasatan, silalah saman ibu budak terbabit,polis dan akhbar..

BERANI KERANA BENAR!

Jazakallah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...