Hot! Tindakan Pilih Bulu Kerajaan DAP Rasis Terus Didedahkan! (Gambar-Gambar)

AS nak ucapkan tahniah kepada Utusan Malaysia kerana terus dedahkan tindakan pilih bulu kerajaan rasis DAP terhadap peniaga dan penjaja yang menggunakan jalan untuk meletakkan meja makan. Harap orang Melayu dapat buka matalah betapa si celaka DAP ni benar-benar nak menindas kaum lain di Pulau Pinang ini. Ini adalah sekadar satu kes dari berpuluh-puluh isu yang membuktikan kerajaan DAP adalah benar-benar perkauman!

Ternyata terang lagi bersuluh betapa semua penjaja-penjaja ini dilayan sebegitu istimewa oleh Kerajaan DAP Rasis. Nah! Sekarang siapa yang benar-benar rasis?
Pembaca nilaikanlah sendiri. AS cabar LGE kalau berani ambil tindakan kat penjaja yang letak meja atas jalan sampai makan pun tepi bas lalu lalang saja! Ada berani LGE celaka? Kalau tak berani baik letak jawatan kerana ternyata amalan CAT LGE yang dilaung-laungkan selama ini ternyata PEMBOHONG BESAQ!



2 comments:

Unknown said...

rakyat melayu penang tak buka mata lagi...dah nak pejam terus gamaknya..

hangkedee said...

Selamat memuja Dapig semoga ada di kuburkan dari bumi Penang.Padan muka hampa syok dengan kafir Harbi.Orang melayu semakin ramai yang bahlol bin tolol wal bengap seperti Nicy najis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...