Anwar Meletakkan Dirinya Setaraf Dengan Para Anbiya ?


Anwar Ibrahim seperti biasa berlakon sedih dan kononnya warak dengan menyifatkan ujian yang beliau terima sekarang sebagai kecil sahaja berbanding dengan ujian yang dihadapi oleh para Anbiya.Anwar juga yakin fitnah yang beliau hadapi ini akan lenyap juga akhirnya.

"Ternyata sudah lama keluarga saya berdepan dengan dugaan ini, namun apalah dibandingkan dengan ujian yang dikenakan ke atas para Anbiya dan mereka yang dekat dengan Allah S.W.T. Namun InshaAllah, diiringi doa saudara semua serta pertolongan Yang Maha Penyayang, fitnah ini akan lenyap jua," kata Anwar.

Tu dia,! Ayat Anwar yang tak bleh tahan.
Anwar cakap macam tu sempena dengan sambutan hari Maulidur Rasul. Anwar ni suka buat buat bagi orang kesian kononnya dia tidak pernah berhenti dari menerima pelbagai tuduhan dari musuh-musuh politiknya.

Anwar cerminlah diri sendiri tu dulu. Tengok apa kesilapan dan kelemahan diri kita sebelum mahu menuding jari pada orang lain. Jangan hang ingat semua orang buat tuduhan tu adalah fitnah. Semuanya ada asas. Perangai hang sebagai penghianat agama dan bangsa itulah menyebabkan hang makin dibenci. Cuba la muhasabah diri sendiri tu dulu. Buat malu orang Sungai Bakap saja hang ni!

4 comments:

Anonymous said...

Itu bukan dugaan Tuhan tapi BALA dari Tuhan. Kalau tak bertaubat lagi tak tau lah apa nak jadi dengan si Nuar nie.

Anonymous said...

Para Anbiya? para anbiya tak suruk KULUM KoTE depa...anus'war oiiiii...porahhhhh gay tua...

Luthfi Suib said...

apa benda yang dia buat semua tu bagus.
hat orang dia kata salah, jahat semua ada

Paku Seqepih said...

Berita panas...
http://pakuseqepih.blogspot.com/2011/02/umno-pp-pimpinan-tok-non-kian-terdesak.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...