HOT! YB PAS AKUI YANG HADI AWANG 'LEMBIK'


Entry kali ini merujuk kepada blog YB PAS DUN Chempaka, Selangor, Iskandar Abdul Samad. Rujuk sini. Beliau sendiri mengakui yang parti PAS sekarang berpecah-belah dan hentam-menghentam sesama ahli/pemimpin dah jadi perkara biasa yang menyebabkan PAS makin kurang dihormati oleh rakan dalam pakatan haram.

Ternyata dari kacamata YB Iskandar ni Haji Hadi sorang yang'lembik' dan gagal mengawal ahli parti. Hj Hadi hanya mampu berdiam diri tanpa sebarang usaha untuk memperbetulkan keadaan. Kekuatan yang Hadi miliki seperti tahun 80an dan 90an ternyata dah pudaq.Apa yang kita lihat hari ni, Nik Aziz lebih mendominasi dalam PAS. Begitu juga dengan PKR.

Dari mata pemimpin PAS sendiri juga dilihat PAS hanya sebagai pelakon tambahan. PAS ni hanya untuk supply 'machai' seperti unit amal yang kerja mereka hanya bila ada ceramah (jaga paking/kutip duit), bila berdemo atau sewaktu pilihan raya kecil. Sadis sungguh PAS sekarang ini.

2 comments:

DAPig RACIST said...

pas pun tunggang langgang dah..
jadi keldai dap saja..
kesian hadi awang..

-krisjawa lok3- said...

Dalam PKR presidennya hanyalah tukang angguk sahaja sebab yang menentukan apa2 keputusan tu ialah punaisihat parti....
Dalam PAS presidennya tersentot telor kalau nak berkata kerana Nicky Aziz lebih berkuasa dalam menentukan arah tuju perjalanan parti sedangkan status dia hanya lbh kurang cam punaisihat tu je....
Jadi apa nak diherankan kedua parti yang bergerak atas proksi bukan presiden tu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...