Johari Bedul Si Ulaq Ayaq

Bleh tahan jugak bekas Pengarah BTN sorang ni si Johari Abdul yang juga MP Sungai Petani. Mengalahkan ulaq ayaq kelaku dia ni jika benar seperti apa yang dikatakan oleh RTC. Memang dasar mata duitan sungguh!

Orang macam nilah yang buleh menjual negara jika dalam keadaan terdesak. Cuma satu saja AS nak pesan kat Johari, kalu apa yang RTC cakap tu palsu dan fitnah, SILALAH SAMAN TS RTC dengan kadar segera! Ada berani YB Joe?


Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik mendedahkan Ahli Parlimen Sungai Petani Datuk Johari Abdul meminta “wang pelincir” RM100 000 sebagai pendahuluan selepas menonton rakaman video seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin kanan Pakatam Rakyat PR.

Selain itu jelas Rahim Johari juga meminta RM1 juta bagi setiap wakil rakyat dari PKR untuk menonton video seks itu namun ditolak. “Kami ada tayangkan video seks itu kepada Johari dan beliau mengatakan lelaki dalam video itu adalah Datuk Seri Anwar Ibrahim dan minta RM100 000 sebagai pelincir.

“Kemudian beliau minta lagi RM1 juta bagi satu kepala wakil rakyat dari PKR yang beliau bawa antara enam hingga tujuh orang ” katanya Misteri di sebalik “Datuk T” yang mengemparkan negara dengan pendedahan sebuah klip video hitam putih yang memaparkan aksi seks seorang pemimpin pembangkang terjawab hari ini
.


3 comments:

datuk tee said...

aku stuju dgn hg dlm bab ni..
yb jo saman le rtc jika dia fitnah

Anonymous said...

RTC pun kena saman yb jo jugak kalau apa yang yb jo cakap ttg trio T tak betul dlm sidang media di parlimen tadi.. ada berani kaa

Anonymous said...

Inilah perangai pemimpin2 melayu yang kononnya meperjuangkan nasib rakyat..

Kena buat demo tuntut datuk Joe resign.. nampak sgt dia ni kaki nak sonlap duit dan tak ikhlas..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...