Panas! Detik-Detik Cemas Cubaan Awek Bunuh Diri Di KB Mall, Negeri Pok Nik. (Video dan Gambar)

Kejadian cubaan bunuh diri yang berlaku petang tadi dimana seorang wanita melayu cuba membunuh diri dengan cuba terjun dari KB mall, Kota Bahru, Kelantan.

Alhamdulillah, tindakan pantas anggota bomba menyediakan tilam dibawah menyebabkan wanita tersebut hanya cedera ringan saja walaupun dia terjun juga.

Video Detik mangsa jatuh

sebelum jatuh

9 comments:

Cikgu Di said...

Salam persaudaraan buat tuan.

Klik video on sport yang dirakamkan memang mendebar dan menyerang bagi mereka yang berada di tempat tersebut serta yang menontonnya

Walau bagaimanapun kita masih tidak tahu motif sebenar gadis tersebut berbuat demikian. Yang penting pihak yang berwajid perlu mengambil langkah segera untuk memberi kaunseling bagi menyelesaikan permasalahan dan kemelut dalam diri gadis tersebut. Semoga ianya tak akan berulang.

Kepada pihak bomba dan agensi yang terlibat dalam kerja menyelamat sekalung tahniah dan syabas kerana bertindak pantas menghadapi suasana yang begitu tegang tampa panik....SYABASSS.

Anonymous said...

bodoh punye pompuan...

Anonymous said...

Nasib ko tak mati budak oi. Takde masalah yg tak boleh diselesaikan. Neraka je jawapannya pada orang yg bunuh diri. Tak baca ke apa rupa jenazah yang bunuh diri? Muka hitam dan cepat berbau busuk.

Anonymous said...

tak der kerja. Macam budak di Tunisia lah tu. Kalau kiot tentu rusuhan macam di Tunisia. nasib.

Mat eel.

blogenstarz said...

SERAMBI MEKAH.........!!!!!

lulus spm said...

mungkin keputusan spmnya kurang memuaskan?

Peluang Usaha said...

Kenapa harus bunuh diri ? tidak bersyukur kah ?

Unknown said...

Bunuh diri bukan jln penyelesaian..bertaubatlah.

Anonymous said...

NASIB TAK MATI..KLU MATI? BODOH BETUL
APA2 PUN, TAHNIAH KEPADA PIHAK BOMBA DAN AGENSI PENGUATKUASA YG PANTAS MEMBANTU TERUTAMA SEKALI ABG YG PEGANG DIA SBLM JATUH TU, KESIAN KAT DIA SEBAB BERUSAHA NAK TOLONG, SURE SAKIT TANGAN DIA TU..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...