Bala! Timb. Ketua Cabang PKR Nibong Tebal Kemalangan Di Sarawak!

Kereta ini dipandu oleh Timbalan ketua Cabang PKR Nibong Tebal yang juga Penyelaras Yang Tak Selaras DUN Sungai Acheh , Mohd Kamil(Hj Wan) semasa dia merayau tadak hala tuju disana untuk menabur fitnah dan mengadu domba terhadap penduduk di sana. Akibat kempen yang mendapat sambutan hambar dari penduduk di sana. Mungkin tertekan, jiwanya jadi kacau dan tak ketahuan arah agaknya. Alhamdulilah, nasib baik la selamat takda kecedaraan serius yang berlaku. Kalu tak, tak ke naya, anak ramai ka rumah sapa nak jaga.

Apa yang AS tau PKR Nibong Tebal tolong buat semak di DUN Simunjan untuk Pilihanraya Negeri Sarawak ADUN PKR Sungai bakap bersama beberap orang dari Nibong Tebal pergi le beramai-ramai ke Sarawak. Banyak juga duit ye YB?

Rakyat minta bantuan pi pusat khidmat senang saja bagi alasan tadak duit / tadak peruntukan?
Siap tala lagi suruh carik pemimpin UMNO untuk tolong beri bantuan. Heh! Sapa pun bueh jadi YB macam ni. Bersedia la YB Maktar untuk PRU13, orang di DUN Sungai Bakap ramai yang tak puas hati sama lu!

Belah kanan tu la Md Kamil, ambik gambar bersama Mustafa Maarof yang turut datang berkempen bantu BN. Tempek jangan tak tempek..

3 comments:

Anonymous said...

tanda PKR nak tumbang la tu serta bala akibat Sembahyang hajat tempohari kot

Paku Seqepih said...

Hahaha...boleh menang ka di Sungai Bakap. Sungai Acheh nak terlepas hang tak tau.

"Yg dikejar tak dpt, yg digendong berciciran"

kah..kah..kah...

kirim salam la.

Anonymous said...

Nanti PKR cakap konspirasi UMNO dan fitnah jahat UMNO yang terbalikkan kereta ADUN PKR tu. wakakakaka mungkin tayar kena sumpit dengan baru bian kot hahahahahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...