Shamsul AMK Gem Pen Kurang Ajar Pada Azan!

Hangpa tengok la bagaimana si Shamsul ni langsung tak hormat pada azan. Apa salahnya berhenti sat tanda hormati azan yang sedang berkumandang. Terpekik terlolong tak sempat-sempat nak habihkan temubual yang merapu-meraban tu. Biadap! Mana puak hamPAS? Tak tegur ka?

Hangpa abaikan saja la apa dia cakap tu. Kalau bab buku jingga, boleh tengok entry AS yang beri pukulan TKO kepada pakatan haram sebelum ni di SINI bagaimana buku jingga boleh bankrapkan negara dalam masa setahun saja.

Satu lagi tengok adegan di stesyen LRT dalam video ni bagaimana cukup kurang hajar pecacai DAP sekor ni yang ditegur secara baik oleh Petugas Keselamatan agar tak edarkan risalah penipu dalam premis LRT itu, namun dengan angkuh dia memaki hamun balik Petugas Keselamatan yang hanya menjalankan tugas. Awat, besaq sangat cukai hang? Hang ingat hang sorang bayaq cukai?

Inilah contoh anak didik Anwar yang diajar untuk biadap dan tiada sopan santun terhadap anggota keselamatan. AS kalau dapat mamat ni mau haria cukup-cukup baru dia tau langit tinggi rendah!

k

8 comments:

mat lon said...

dia ni sembang je lebey..
skali kena gempak, kenceng dlm suar..
huahuahua

Anonymous said...

inilah rupa syaitan berwajah manusia yang sebenar2nya!!!!. aku nak jawab pertanyaan syaitan tu. Orang lain pun rakyat juga tapi orang tak buat macam syaitan tu, hormat tempat2 larangan faham!!!!syaitannnnnnnnnnnn!!....

Anonymous said...

Mamat yang nak mengamuk tu apa hal..pukimak betul la..kalau aku ada masa tu aku ludah je muka dia..jangan ingat kita punya baran aje..orang lain punya baran kau ingat simpan kat kedai pajak gantung!..kan dah kluar ayat sakti aku..siapa yang lantik dia mewakili rakyat tu..pi gesek muka lu kat dinding la brader!Sumpah sampai mati pun aku tak percaya kan diaorang ni!

Anonymous said...

dah la muka buruk,mengamuk cari publisiti,,,,memang cmfirm barua pior pkr,,,bangang sampai mampus,,,hiss3x,kesian bini dapat laki mcm sial mcm ni

Anonymous said...

dia ni mmg aye katek, aye serama, xpun aye kapaih.. nama ja melayu, tentu la isle,,, tapi perangai tak mace melayu, tak mace isle. tak tau hormat,... adat dan budayo xikut isle. sapa ajor??? ni ka nak jadi pemimpin.....
dulu.. aku penah duk tengganu masa Paih perintah, taksub la tu, sapai tingge seri negeri, pasai nak caghi keje. satu ari, dale bule posa, mustafa ali, exco tengganu kite, hadir jamuang orang cino di dungun, aku pung gi... masa azan magrik, . orang melayu yg hadir nak buka posa tapi dia terus juga berucap. last sekali kami terus keluaq nakk bukae posa dan solat. dia tak posa kut... pas tu, aku terus balik ke seri negeri... terus tinggal paih... sapai le le ni. pas tu paih pun mrudum dan tebalik kot... sapai la le ni. ni ka pemimpin isle. aku xkan rujuk dah...dah tobat...nasuha..pi.. ddah....

Anonymous said...

hak rakyat..betui laa hak rakyat...mo kalo gitu buat apa ambik tambang..hak rakyat apa...bodo punya rakyat...
sib baik aku bukan kerja kat situ..kalo tak ..mau aku ludah muka mamat bodo tuu.

Unknown said...

mamat ni memang dajal pendek boroi nak tunjuk lagak sekali hempas lunyai perut terbarai, mangkuk balaci anwar..

antijumud

Anonymous said...

Tak heran pun ..perangai depa memang cam tu..akai pendek..macam orang dia gak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...