Khalid Cilaka Bazirkan RM600,000 Semata-Mata Untuk Signboard Mansuhkan ISA

Kita tinggai sat bab video Anwat yang disyaki berzina dengan amoi tu..
Cuba kita jengok sat negeri Selangor yang bijak ditadbir oleh Punaisihat Satu Ringgit ni..

Tadak ka puak-puak pakatan haram nak kata nih satu pembaziran buat benda tak berpaedah ni?

Nih mesti cadangan puak DAP yang cucuk kerajaan Selangori supaya depa dapat bermaharajalela untuk buat apa saja demi untuk pecahbelahkan orang melayu dan menimbulkan kebencian kepada orang melayu yang sokong UMNO.

Kalau nih projek kerajaan AS rasa dah lama dah puak meroyan ni bising
Mahal betui nak buat benda tu untuk setiap satu. Raya sakan la sapa yang dapat tender benda tu..kroni jugak ka yang dapat tu? Takpun geng cina DAP jugak yang guna lesen kelas F melayu? hehe..


Kerajaan Selangor akan membelanjakan RM600,000 bagi membina papan iklan di semua kawasan dewan undangan negeri (DUN) dalam kempen mansuhkan Akta Keselamatan dalam Negeri (ISA).

Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata peruntukan membina 56 papan iklan itu diperolehi daripada Akaun Amanah Penswastaan yang disalur kepada Perbadanan Menteri Besar.

"Seperti yang dipersetujui pada sesi DUN lepas, kerajaan negeri akan melaksanakan program penerangan dan promosi mansuhkan ISA.

"Papan tanda iklan yang mengandungi maklumat mengenai mansuhkan ISA itu merupakan antara usaha yang dilakukan bagi tujuan berkenaan," katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan Mesyuarat Mingguan Exco, di sini pada Rabu.

1 comment:

Anonymous said...

kerja bangang, tak sayangkan bangsa dan negara, bazirkan wang rakyat. yang di belakang, dap bertepuk tangan - bodohnya org melayu sanggup jadi kuda tunggangan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...