Serambi Mekah. Bukan Takat Kajol, Goyang Berahi Pun Malatop!


Pertama sekali ore Kelate jangan terasa lah ye! AS nak tujukan pada pentadbiran Islam PAS yang hipokrit menjual nama Islam padahal negeri ni paling hebat budaya hiburannya. Benda ni memang dah lama pun berlaku. Hangpa jangan ingat Kelantan ni Serambi Mekah sangat. AS bukan nak perburuk negeri bawah tadbiran Pok Nik ni, tapi ni lah hakikatnya.

Lepas kes maknyah 'kajol' yang top diKlate yang dicekup baru-baru ni yang sanggup mati dari kembali kepada sifat lelaki, satu demi satu hiburan melampau rakyat Klate didedahkan. takat goyang berahi ni, Klate di bawah pok nik memang ekstrim dan fanatik dengan muzik ala-ala goyang berahi. Penyanyinya pakai pakaian semuanya menjolok mata. Apasal la orang klate minat sangat dengan goyang berahi ni? Kenapa negeri lain tak heran pun dengan penyanyi-penyanyi macam ni? Sungguh hebat 'dikir barat' ala PAS. Sudah terpesong jauh dari Dikir Barat yang asli.

Nampak sangat Klate dibawah PAS khawarij 'berdakwah' siok sendiri sedangkan majoriti rakyat lain terabai dari segi pembangunan rohani dan intelektual. PAS perlu dijatuhkan untuk mengembalikan imej Kelantan yang 95% adalah orang Islam. Biar UMNO cuba pula. Harapkan Pok Nik, kejenya mendoakan kecelakaan orang lain saja.

Kontroversi industri muzik di Kelantan bukan setakat hangat dengan kemuncuelan penyanyi mak nyah, Kajol, tetapi lebih daripada itu apabila ada penyanyi wanita tempatan tampil dengan aksi lebih panas.

Mereka lebih seksi dan lebih gebu daripada Kajol malah mampu melariskan album dihasilkan dengan pelbagai aksi tarian menggoda, termasuk aksi ‘goyang berahi’.

Nama seperti Adik Wani, Rosalinda, Baby Sofea, Nurul Akma, Ain Manja, Elyana, Erma Pesona dan Elyani cukup popular dengan album terbaru seperti Jagoh 10 Gegar dan MTV Karaoke Hebat 3 yang dijual dalam bentuk video cakera padat (VCD) di merata lokasi di Kelantan-Metro
.


Diatas ni penyanyi 'dikir barat' Baby Sofea




4 comments:

Anonymous said...

kelantan ni bukan setakat serambi mekah...tapi banyak serambi. Serambi mak nyah, serambi ajaran tok nik sesat, serambi pelacur, serambi mengandung luar nikah, serambi anak gampang, serambi tutuh bini orang pele masih basah, serambi larikan anak dara orang, serambi aids....banyak lagi serambi kat kelantan tu..penat nak taip...keh keh keh

Pok niki Pak niki....kau nak jadi apa ni Pok niki oii..hancur kelantan Darul Maksiat!!!

miz nur said...

saya ni bukan la org kelantan, tapi pada pendapat saya, kat mana2 pon sama je...cuma org HIGHLIGHTKAN kelantan. apa mslhnya?? sama je setiap tempat...yg ptg jaga diri dah la...xplu la nak salahkan negeri2 ni...hoho

Anonymous said...

aq mmg x sko hok comment hok atas 2...kalau nk ckp pasal maksiat smua tmpt ad maksiat...kto ni jgn dok nilai apo hok kito nampok jah...lepas 2 jgn dok salahkn negeri owg pulok...kito ni baik sangat ko nok kato gitu...

Anonymous said...

aq mmg x sko hok comment hok atas 2...kalau nk ckp pasal maksiat smua tmpt ad maksiat...kto ni jgn dok nilai apo hok kito nampok jah...lepas 2 jgn dok salahkn negeri owg pulok...kito ni baik sangat ko nok kato gitu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...