Nurul Izzah Nak Sumpah laknat?

Tidak! Jangan Harap La. Anak sulung Anwar, Nurul Izzah dan maknya, Wan Azizah tidak sekali-kali akan bersumpah laknat meskipun polis sudah sahkan video seks yang didakwa membabitkan pemimpin PKR itu tulen.

Nurul Izzah kata,

"Tidak perlu saya dan ibu bersumpah kerana ikut hukum Islam, tuduhan zina mesti bersaksi dan usaha mengaibkan sesama Islam sangat dikecam, "

Ya benar, tuduhan zina mesti bersaksi. Tapi video yang ada dan saksi Datuk T yang ada adakah bukan bukti yang nyata?
Ini bukan masalah nak aibkan bapak hang Nurul Izzah oi, ini cuma nak memberitahu rakyat bahawa bakal "PM" Malaysia andainya benar melakukan kes ini dia perlu ditolak rakyat. Seorang peimpin Islam jika ada pelbagai skandal seks amat perlu ditolak di negara Malaysia ini.

Semasa pelbagai kerja mengaibkan pemimpin UMNO dilakukan oleh Puak Pakatan Haram, mana pergi ayat jangan aibkan orang Islam wahai Nurul izzah? Jangan terlalu nampak sangat berat sebelah dalam hal ini.

Memang benar kata pepatah, kemana kuah kalau tak ke nasi. Bapak borek dan anak pun rintik. Selagi tidak melanggari syarak jika bersumpah laknat, apa yang susah sangat? Buat je lah untuk membuktikan kebenaran di pihak kita. Adakah dalam Islam ada menyatakan yang dilarang bersumpah laknat untuk menyatakan kita di pihak benar?

5 comments:

Anonymous said...

Nurrul Izzah and Wan azizah are both retarded women with their hijab masks.

Anonymous said...

sian Nurul Izzah.. dah kena brainwash.. tu yg keluar statement yg sudahpun diduga...

Pakteh said...

amat risau jika mereka menjadi mangsa kepada penyakit Anwar..
lihat blog pakteh jenis2 penyakit Anwr...amat merbahaya kepada Azizah n Nurul Izzah

x-siswi UM junior anda said...

ini saudara rahman yg selalu bagi tazkirah di surau kolej keenam ka??? Ya Allah... jauh berbeza anda dulu dan sekarang...

sedih dan kasihan melihat anda sekarang.

Razaq Saleem said...

yg ko kata ds najib tu bunuh altantuya...ada saksi ker..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...