BERSIH! Bangsa Lain Syok Lepak Tengok TV Di Rumah Gelakkan Kebodohan Melayu!


AS cabar puak melayu pakatan haram cari gambar orang dari kaum Cina,India @ lain-lain yang sertai DEMO BERSIH kali pertama dulu !!! kalau ada pun AS tetap yakin 99% dari pendemo haram ini sudah pasti dari kaum melayu.

Adakah ada Cina atau India dalam gambar di atas ? Ini menunjukkan bangsa Melayu ditipu pemimpin Melayu yang mudah ditipu dan menipu.

Wahai melayu! jangan kita ditipu dua kali. BERSIH adalah pembohongan untuk melagakan Melayu sesama Melayu. Ingatlah wahai pendokong pakatan haram! Janganlah menggadaikan nasib dan maruah diri demi keuntungan peribadi pemimpin yang tidak bermoral dan tamak kuasa yang memperalatkan kita.

Mari kita halang dari negara kita dihuru harakan oleh puak pelampau ini!

AS sedih dan hiba bila yang berguling-guling tengah jalan pun Melayu. Yang angkat sepanduk pun Melayu, yang makihamun pun Melayu. Bak kata semua soldadu papet Melayu ..yang digunakan Cina untuk poket dan memiliki tanah Melayu....yang nyata MELAYU MUDAH LUPA

4 comments:

Anonymous said...

Memang yang menyertai itu MELAYU BERANI TETAPI BODOH... kalau kena cekup, kena pukul, Melayu juga. Puak Cha memang pengecut TETAPI BIJAK SEPERTI YAHUDI. Puak ni laga lagakan kita Melayu agar jadi lemah bagi memastikan segala impian mereka untuk MENDOMINASI SEGALA SEGALANYA di tanah air kita tercapai.

Tuan Tanah said...

JOM KITA ESAK PUAK2 FUCKATAN TUKAR TEMPAT DEMO KE BUKIT BINTANG..KITA TENGOK DAP BAGI KE TIDAK

MARI KITA DESAK KERAJAAN HAPUSKAN SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN UNTUK BINA BANGSA MALAYSIA!!!

Anonymous said...

desak kerajaan BN bagi permit demo Bersih kawasan bukit bintang ,biar mereka demo tiga hari tiga malam.Kita lihat reaksi pemimpin Cina lahnat ok tak!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Bangsa Melayu yg. dok dalam Fuckatan ni memang tak berakal agaknya!!!!!!!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...