Tok Non Gempur Kawasan LGE (Pics)


Dato Zainal Abidin Osman selaku Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Pulau Pinang sebentar tadi telah mengadakan program 'walkabout' di sekitar kawasan Mak Mandin, Parlimen Bagan yang juga ahli parlimennya sekarang ialah KM P.Pinang Lim Guan Eng.

Turut hadir bersama, Dato' Abdul Latif Mirasa (Ketua UMNO Bahagian), IR Shaikh Hussein (Ketua Pemuda UMNO Negeri) dan juga kepimpinan parti komponen BN yang lain.

Walkabout ini berjalan menyusuri dari rumah ke rumah untuk meninjau permasalahan penduduk di situ yang mana rata-rata penduduk di situ ramai yang kecewa dengan sikap kerajaan negeri yang langsung tidak mengambil berat permasalahan mereka.

Turut diadakan, majlis ramah mesra bersama penduduk-penduduk di situ bagi menyelami dan memberi peluang kepada penduduk menyuarakan masalah mereka. Syabas Tok Non, teruskan usaha mendekati rakyat. InsyaAllah, jika diteruskan usaha murni ini di seluruh negeri Pulau Pinang, tidak mustahil PP akan jatuh kembali ke tangan BN.

TETAPI! kepimpinan Parti komponen sepert Gerakan dan MCA juga jagan berpeluk tubuh. Anda semua perlu melipatgandakan usaha dalam meraih sokongan kaum cina untuk kembali mengundi BN. Tiada guna jika hanya UMNO saja keras, tapi parti komponen lain terutamanya mewakili kaum cina masih tidur lena!

Pakatan Haram juga melakukan perkara sama menemui rakyat bukan untuk membantu rakyat..tetapi menghasut memfitnah dan menimbulkan kebencian kepada kerajaan.senang betul tugas Pakatan Pembangkang.itulah perbezaan BN dan PR!






1 comment:

jb said...

teruskan usaha mu datuk zainal..
lebihkan lg luangkan masa di PP
kita sudah tiada masa.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...