Video Ghairah & Lucah Nukilan Orang Islam Malaysia! Lahanat Betui!



Astaghfirullah. Apa dah jadi ni? AS baru perasan video ni. Amat menyedihkan sekali pembikin klip video ni kedua-duanya orang Islam iaitu Gambit Saifullah dan Umair Muhammad kalau dari maklumat utube itu.

Come on lah, ni Malaysia! Bukan Amerika! Jangan melampau sangat buat klip video yang jelas nak meniru ala barat. AS harap DS Rais Yatim amik tindakan, kasi banned saja individu-individu yang terlibat dalam pembikinan video ini. Haramkan terus Klip Video ni dari ditayang dalam Malaysia! Jangan bagi muka langsung pada mereka ni!

Prema Yin tu kafir, dan pasangan lelaki dalam Klip video tu Shah Jazle seorang muslim. (AS pun tak kenal).AS tak mau pemikiran dan pembangunan minda anak-anak muda terganggu dan rosak akibat penghasilan karya separa lucah sebegini. Sudah-sudahla banyak budaya negatif dari luar yang terdedah kepada rakyat Malaysia, janganla ditambah lagi karya sampah dari dalam negara. Janganlah salahgunakan kebebasan berkarya yang diberi sampai halal haram pun ditolak ke tepi!

kalau korang rasa nak tengok video separa lucah 'made in Malaysia' ni korang layan je le..

1 comment:

KELISA DURI said...

Hebat dia ni broo..????? Dia kenal pul;ak perut anwar buncit.... Kak Wan Tak jeales ker? Dia pernah sukat perut anwar... Sian dia... Sampai dah tahu perut anwar tak buncit.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...