Mat Sabu Dah Pandai Tiru Style Nuar Buat Teruk Untuk Raih Simpati!



Mat Sabu merupakan orang yang bertanggungjawab menggelar al Juburi kepada Anwar nampaknya telah menjadikan 'raja drama' itu sebagai idola. Sebagaimana Nuar berlakon sakit teruk memakai pendakap leher ke hulu le hilir dengan leher boleh dengan mudahnya dipaling ke kiri dan ke kanan begitulah dia cuba lakukan.

Mat Sabu tanpa rasa bersalah telah memfitnah polis dengan mengatakan Land Rover polis telah merempuh dia semasa dia membonceng motosikal pada hari demo bershit tempohari. kalu dah sakit duk rumah la bang mat. tak payah susah-susah nak berlakon duk atas wilcha di khalayak ramai meraih belas kasihan dari rakyat dengan pi melawat Sidang Dewan Undangan Negeri Selangor siang tadi!

Pikir secara logik akal sudahla, Polis tak buat keja bodoh tu dengan sengaja nak langgar orang awam apatah lagi dengan seorang yang kita tau memang kaki 'nasi tambah' pabila berbicara untuk menghentam kerajaan. Mungkin ada unsur ketidak sengajaan di sini ataupun MUNGKIN Mat Sabu arahkan penunggang moto yang dinaikinya duduk di tengah jalan supaya senang dilanggar polis! hahaha.

Kalau polis jahat sngat seperti dikata mat sabu, baik dia tembak je terus mamat kaki maki hamun fitnah ni!

2 comments:

Anonymous said...

tenguk..tenguk mat sabun pun dah pandai acting..habis lah gaytua dah ade pencabar.

Anonymous said...

Dalam gambar menunjokkan yang mat sabun dudok di kerusi roda. Penat tak terhingga dengan menyerahkan segala kekuatan yang ada untok demo bersih. Kedua-dua kaki nya betul2 lengoh. Tapi pasti kita ketahui yang *kaki ketiga* mat sabun yang terletak di tengah2 kelengkang nya tidak akan lenguh sama sekali. Sikit2 mat sabun nie mengikut jejak langkah si an_war.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...