Nak Tau Nape Din Binjai Enggan Minta Maaf? Mai Tengok. Kahkahkah

Blogger pemfitnah tegar pakatan haram iaitu Din Binjai tampaknya telah menunjukkan kebodohan diri sendiri pabila mengeluarkan stetmen yang menggelikan hati dalam blog dia setelah dia dikenakan saman itu.

Nampaknya kepala din binjai yang membotak akan semakin botak lantaran memikirkan kemana hendak dia cari RM300K itu. Hehe.


Kalau betul hang bersalah kerana telah memfitnah, minta maaf sajalah Din. jangan tunjuk keegoan dan kebodoh sombongan itu dengan terus nak melawan.

AS yakin DS Rais akan terima permohonan maaf hang tu dengan hati dan tangan yang terbuka jika hang benar-benar ikhlas dan insaf!

Hang kena tau, mahkamah dah ambilkira semua fakta kes dalam pertimbangan keputusan sebelum hang dikenakan saman itu. Hang gagal bawa saksi tu bermaknanya hang tiada bukti! kalau hang betul, pi la Indon tu cari saksi usung mai bawa ke Malaysia dan jelaskan tuduhan ini memang benar.

Jangan nak kaitkan dengan migrant care! Ini hang punya bawak mulut! Ada paham!! Tapi apakan daya hang memang jenis degil dan keras kepala. Kononnya hang takut rakan pakatan haram hang tuduh hang makan duit dari DS Rais yatim seandainya hang mohon maaf kan?
Padahal DS Rais sikit pun tak kebuloq nak huloq duit kat hang untuk 'rasuah' hang meminta maaf kat dia.Apa punya Turr La Hang Nih!


Sebabnya, DS Rais memang tau, dia tak bersalah dan tak buat kerja 'menyudu' amah dia tu!
So, apa dia nak takut dan kenapa perlu dia suap duit kat hang?

Lu
nak lawan apa lagi?? Lu Dah Kantoi Din!! Lu Bikin cerita sarkis!

Berikut AS bawakan petikan dari blog Din..
"Sharpshooter - Sebenarnya kalah sebab gagal bawa saksi Migrant Care dan Robengah ke mahkamah dan semua tahu bahawa laporan yang menuduh pak menteri rogol itu adalah laporan 3 muka surat Migrant Care yang menyebut berulang-ulang kali nama rais yatim. Rais sepatutnya saman Migrant Care kalau dia anak jantan.

Sharpshooter diberi pilihan sebelum perbicaraan pada Isnin 4 Julai 2011 lalu untuk mohon maaf secara terbuka kepada rais yatim namun sharpshooter tolak pilihan tersebut kerana sudah pasti jika sharpshooter mohon maaf secara terbuka..akan ada tuduhan "berapa ribu sharpshooter terima duit dari rais yatim untuk minta maaf" .

Walau bagaimana sharpshooter akan keluarkan kenyataan rasmi dalam masa terdekat setelah berbincang dengan peguam di Pulau Pinang. Lawan tetap lawan.."

4 comments:

Anonymous said...

Tiada Maaf bagi mu...

fitnah lebih dasyat dari membunuh..

sorry ye..

Anonymous said...

elok la din..muka kau pun dah mcm buah binjai...bikin sambal belacan ..sodapp!!! hahahahahaah

KAKIGOMO said...

penyodok najis,,betul dia--dahdiberi peluang meminta maaf tak nak--terlalu ego kah anda wahai penulis blog puak porn kasi rakyat...eeeeeeeemmm dah kena ke@@@@

Alasan kalah adalah gagal bawak saksi...takkan nak bawak saksi dari indo sebnyak kos BERSIH 2.0

FIKIR-FIKIR LAH....

Anonymous said...

dari tulisan dia tu .. dah nampak sangat dia takut "difitnah" geng2 dia sendiri .. hua hua ..

elok le tu, secara tak langsung dia mengaku pkr memang kaki fitnah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...