Saravanan Deejay Sudah Melampau! Sungguh Biadap!!


Apa cerita ni Saravanan? AS sikitpun tak pernah memusuhi bangsa lain apatah lagi dari kaum india! Tapi janganlah melampau apabila diberi muka. Janganlah mudah menghina dan menyentuh perkara sensitif kaum lain sesuka hati!

Inilah yang kerajaan selalu pesan. Jangan jadikan medium internet sebagai ruang provokasi mencetuskan ketegangan kaum dan perkara-perkara sensitif. Manusia seperti Saravanan seharusnya tidak terlepas dari tindakan undang-undang. Pohon pihak SKMM dan Polis ambil siasatan dan cekup budak ini secepat mungkin..

Ataupun ini juga satu lagi kemungkinan bahawa akaun palsu FB dicipta oleh insan yang tak bertanggungjawab yang berniat untuk mengganggu-gugat keharmonian di dalam negara ini?

5 comments:

Anonymous said...

Tolong balas perbuatan orang India Saravanan Khafir yang kurang ajar ini dengan setimpal nya. Orang seperti ini tidak sepatutnya tinggal di Malaysia negara Melayu ini. Dia ini India yang tak sedar diri dan tak tahu dia asal datang dari mana.Dengan kebaikan orang Melayu dia dapat menumpang dinegeri ini dengan merasai nikmat kesejahteraan yang tak pernah dirasainya jika dia pulang ke India.

Anonymous said...

kimak tul keling hindu nie....

Salim Haji Saifuddin said...

Dia TAK sedar diri, tok nek moyang dia pendatang... dan pemimpin2 melayu islam ni lah memberi kebenaran pada inggeris supaya tukar kerakyatan mrk dr British ke Malaya. Kalau org tak tau sejarah... ni la padahnya. Hilang nilai2 berjasa & kesyukuran.

Anonymous said...

errr...saye rase dia tak lulus matapelajaran sejarah kot dulu...then saye cadangkan kepade sesiape yang tak lulus tu patut dihantar pulang ke negara asal nenek moyang dia dulu...samapi la yang tinggal kat Malaysia ni cuma orang melayu je..errr..boleh takkk??hahha

Anonymous said...

Jangan marah. Baca statement dia betul2. Dia kata `Melayu islam fcuk. Ambiga the best.

Sebenarnya dia kata Ambiga lah the best fcuk.

Bodoh betul keling Saravanan Deejay sekor ni. Cakap belit2 yang dia sendiri pun tak faham.

Macam ni nak jadi rakyat Malaysia. Panggil paria kang marah pulak. Keling, keling . . .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...