Awas!! Perancangan DAP Untuk Menjadi PM & Menteri Besar Bejalan Dengan Lancar!

Mengapa AS letakkan tajuk seperti diatas? Umum tahu bahawa perlembagaan negara dan negeri-negeri selain PP menetapkan bahawa kerusi PM dan MB mestilah disandang oleh individu yang beragama islam dan kaum melayu!

Maka kesempatan yang terbaik inilah yang diambil DAP untuk mengukuhkan lagi cengkaman mereka di bumi Malaysia ini. Maka akan lahirlah si kitol atau 'Mr Puppet' orang melayu yang boleh di'remote' oleh DAP dalam apa jua keputusan dan tindakan seandainya mereka DAP sudah memegang 2 jawatan besar terbabit seterusnya pasti akan menguntungkan mereka dan meganiaya orang melayu tanpa disedari.

Awas kalian, jangan mudah tertipu dan terpedaya dengan propaganda murahan DAPIig yang kononnya mereka tak rasis walhal keadaan semasa membuktikan sebaliknya.

Contoh di penang sudah le, peniaga dan penjaja cina meniaga di tepi dan atas jalan tidak dikenakan sebarang tindakan pun oleh pihak PBT sedangkan penjaja melayu dilayan seperti pendatang di bumi sendiri. Ini sudah membuktikan bahawa cukup rasisnya DAP ini. Perbuatan meletakkan calon Melayu mewakili DAP hanya sebagai 'wayang' @ gimik politik murahan yang kita sudah boleh jangka ke mana hala tujunya!

DAP: Calon Melayu satu kepastian

PETALING JAYA: Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng memberi jaminan bahawa parti itu akan meletakkan calon Melayu dalam pilihan raya umum ke 13.
“Kita pasti mempunyai calon Melayu untuk pilihan raya umum,” kata Lim ketika ditemui di dalam majlis iftar DAP yang diadakan di ibu pejabat DAP di Kuala Lumpur semalam.

Walau bagaimanapun, jumlah calon Melayu tidak didedahkan.

Mengulas lanjut perkara ini hari ini, setiausaha publisiti DAP dan ahli parlimen Petaling Jaya (Utara) Tony Pua berkata, “Calon Melayu akan dipilih berdasarkan merit dan kebolehan individu.”

Tony turut ditanya samada calon Melayu akan dicalonkan di negeri pimpinan Pakatan Rakyat – Selangor dan Pulau Pinang

“Perkara ini belum diputuskan kerana rundingan pembahagian kerusi belum dimulakan.”FMT

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...