Fitnah & Tuduhan Paling Jahat Dari Pemimpin PAS!

Lagi puak hamPAS menembak peluru yang kelihatan terlalu bodoh dan diketawakan oleh seluruh rakyat Malaysia yang berakal.

AS nak tanya satu saja, apa yang Kerajaan buat untuk halang usaha rakyat faham kepada Al-Quran? Tolong jawab wahai Harun Taib!
Jangan main cakap ikut sedap mulut saja!

Dua benda yang AS nak highlightkan ialah pembinaan dan peruntukan besar dari Kerajaan untuk membina Darul Quran sejak dari zaman Tuanku Abdul Rahman lagu dan membina berpuluh-puluh Pusat Tahfiz di seluruh negara!


Kalau nak cerita betapa prihatinnya kerajaan Malaysia terhadap pembangunan modal insan di bidang agama & penyebaran syiar Islam, terlalu banyak untuk dicoretkan.


PAS apa buat di Klate dan Kedah? Di P.Pinang AS pun tak mau tanya sebab PAS memang zero & Keldai!Adakah Nik Aziz & Ustaz Zizan berjaya mentarbiah dan memberi kefahaman Al-Quran secara menyeluruh terhadap rakyat di negeri itu?

AS ni memang hormat sangat kepada golongan ulamak! Tapi kalau mai ulamak mulut macam longkang tambahan lagi di bulan yang mulia ni yang kerjanya hanya tau salahkan orang lain, memang AS pangkah!!
Biadap dan kurang ajaq!! Pengadu domba dan penghasut nombor wahid! Ulamak bertopengkan iblis yang mencari publisiti murahan namanya nih!


Umno halang rakyat faham al-Quran ???

Harakah,KUALA LUMPUR, 18 Ogos: Ketua Dewan Ulamak PAS Pusat, Datuk Harun Taib berkata, Nuzul Al-Quran merupakan peristiwa yang sangat penting kerana kitab suci itu merupakan perlembagaan kehidupan umat Islam.

“Umnolah bertanggungjawab menghalang usaha-usaha untuk memahamkan rakyat tentang Al-Quran dalam erti kata yang sebenar,” 'Fitnahnya'. Tambahnya, tanpa Al-Quran hidup manusia tidak akan terarah dan pasti akan pincang.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...