Gempar!! Budak Pakatan Berbogel Diselimuti Jalur Gemilang?



Sori ye, kali ni bukan pompuan macam kes terdahulu,hehe. Kurang pahala posa hangpa nanti! Pic diatas semuanya 3 ekor 'botoi' yang biadap!

AS sendiri tak pasti mereka ni dari mana. Belek-belek muka macam Indon pun ada. Setelah digoogle, Ashiteru ni tajuk lagu dari band Indon. Tapi tak mustahil kerja-kerja bangang seperti ini dilakukan oleh budak-budak pakatan.

Contohnya masa rusuhan di Batu Buruk, Kuala Terengganu suatu masa dahulu, dikaloangan balaci pakatanlah yang bertindak biadap dengan membakar jalur gemilang hanya kerana marahkan polis.

Perbuatan 3 stooges ni memang melampau dan biadap! Dikala kita rakyat Malaysia bersemangat menyambut hari ulangtahun kemerdekaan negara yang ke-54, ada pihak yang berani berkelakuan sebegini untuk merendahkan maruah jalur gemilang yang menjadi kebanggaaan kita semua!

Pihak SKMM kalau baca, jika boleh tolong siasat dan cekup mereka atas dakwaan menghina negara Malaysia!

1 comment:

Anonymous said...

aaa..kalau 3 org melayu buat kurang ajar cam ni,memang KDN laju mcm puki mak. tp kalau 3 org tu budak cina dan india, mesti nazri salam ngan dia. chua soi lek mesti kata itu seni. dan Puak pembangkang mesti kata, "aurat tutup, mana haramnya dan kurang ajarnya"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...