MB Azizan Mengalami Tekanan Mental Pulak??


MB Azizan yang la ni menjalani rawatan di IJN nampaknya akan makin pening dan sukar sembuh nampaknya disebabkan tekanan demi tekanan yang menimpa diri beliau. Lepas satu, satu isu yang nak dipikul dan diselesaikan secara berhemah demi menjaga hati 'taiko' mereka iaitu DAP.

Selepas selesai isu penutupan pusat hiburan di Bulan Ramadhan yang memperlihatkan PAS terusan menjadi anjing DAP, khabarnya Ostad Zizan terpaksa berhadapan dengan tuntutan puak DAP yang mahukan 3 KERUSI DUN tambahan untuk parti cauvinist itu bertanding di Kedah pada PRU akan datang. nampakya akan bergaduh la lagi puak-puak Penipu Rakyat untuk berebut kerusi bertanding. Pi melingkup la cepat-cepat! DAP sudah tentu berangan nak ambil alih kerusi ADUN PKR dan seterusnya bercita-cita dilantik menjadi Exco Kedah seandainya Pakatan menang lagi pdi Kedah pada PRU akan datang!

Mampukah Azizan menahan desakan dari 'big brader' mereka demi permintaan mereka ini??
Azizan yang sakit jantung bakal terpaksa berhadapan ujian tekanan mental yang cukup berat yang mampu membuatkan beliau sakit jantung lebih kronik lagi..

Pada 31.07.2011 hari Ahad lepas Pakatan Rakyat Kedah. PAS KEADILAN dan DAP telah mengadakan mesyuarat pengagihan kerusi untuk Pilihanraya yang akan datang. PAS diwakili olih Senator Yusof Hussain,YB fakharolrazi dan YB Dato Amiruddin Hamzah manakala Parti KEADILAN pula diwakili Pengarah JPRN Senator Saifol Izham, Ir.Zamri dan En.Othman.

Rundingan diadakan dengan semangat muhibbah dan tiada perbalahan antara PAS dan KEADILAN. PAS akan bertanding 8 kerusi Parlimen dan 24 kerusi DUN. Parti KEADILAN pula akan bertanding 7 kerusi Parlimen dan 11 kerusi DUN. Parti DAP diperuntukkan 1 kerusi DUN. DAP meminta 3 kerusi tambahan.

1 comment:

Anonymous said...

dahulu ... lama dahulu sebelum menjadi pemimpin mereka menabur janji, membaca ayat demi ayat, hadis demi hadis. menghurai dan mentafsir ayat dan hadis mengikut lidah mereka yang fasih. berjanji bahawa daulah islamiah akan ditegakan. hukum isle akan didaulatkan. agama islam akan dimartabatkan. tidakkah mereka sedar bahawa allah telah mengambil janji mereka. dan allah kemudiannya memberikan mereka kuasa untuk menguji mereka samada mereka melaksanakan janji mereka itu atau tidak. dan kini terbukti mereka tidak melaksanakan janji mereka iaitu janji mereka kepada allah. bahkan mereka bersengkongkol dengan iblis dan syaitan untuk menjadi lebih berkuasa. mendoakan keselamatan dan kesejahteraan kepada peliwat, melantik dan memertabatkan pekhalwat menjadi pemimpin. dan adalah tidak mustahil allah akan menarik nikmat yang diberikan kepada mereka kerana perlakuan mereka itu. sekadar renungan, fikir-fikirkanlah ....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...